Dagje Hurghada bijgeboekt...

• Helena

Gisteren van het reisbureau vernomen dat de vlucht op donderdag 28 juli met Arke Fly helemaal komt te vervallen.

We konden terug vliegen met Transavia………

Maar met iemand met een trombose been en iemand met een hernia en 2 mensen van bijna 2 meter leek me dat niet zo handig ,daar je als een sardientje in een blikje zit met je knieen tegen de rugleuning van de passagiers voor je…

Een dag later met Arke was geen probleem,dus blijven we nog heerlijk een dagje langer in Hurghada …we vertrekken pas s'avonds.

Reisbureau heeft voor elkaar gekregen dat we met 6 personen een dag langer in het hotel konden verblijven..jippieeeeeeeee

We zijn al aan het aftellen…maar duurt nog best wel lang…;)

• marjoleincees@casema.nl

hoi alie leuk dat je er weer bent. hoe laat wad de vlucht vn arke. wij vliegen ook terug op 28 juli om 23 uur nog wat . ben benieuwd ik heb nog niets gehoord.

• Helena

De geplande vlucht vanuit Hurghada op 28 juli is helemaal die dag komen te vervallen(alle vluchten met Arke Fly)

Wij zouden ook savonds vliegen…

Wij gaan nu de 29ste terug….Zou het maar even goed navragen als ik jou was.

Leuk je hier weer te treffen!;)

Laat je het even weten?:)

• marjoleincees@casema.nl

heb even gebeld en we vliegen met transavia, ipv met arke dus voor ons was het al overgezet helaas.

• Helena

Voor ons ook,maar dat wilde ik niet…

Dat hebben ze met je moeten overleggen.

Als je wilt kan je het ook omzetten naar de volgende dag met Arke om 20.30 uur…BEL!!

• Helena

marjoleincees@casema.nl Schreef:

——————————————————-

> heb even gebeld en we vliegen met transavia, ipv

> met arke dus voor ons was het al overgezet helaas.

HEB JE NIET VIA EEN REISBUREAU GBOEKT?

ALLE VERRANDERINGEN MOETEN ZE EERST MET JE OVERLEGGEN/BESPREKEN HOOR…..sorry caps lock…

• steven

Hoi Alie,

Weet jij ook de reden van t vervallen, heeft t met bezetting te maken?

Groetjes Steven

• Helena

steven Schreef:

——————————————————-

> Hoi Alie,

> Weet jij ook de reden van t vervallen, heeft t met

> bezetting te maken?

> Groetjes Steven

Om economische redenen van hun kant…niet een vol vliegtuig.,..en Transavia die daar toch is neemt op die dag steeds dat handje vol passagiers mee….

Dat is wat ik weet van mijn reisbureau…

In ieder geval vliegen ze helemaal niet op 28 juli….(Arke dan…)