Hoi,
heb me laten vertellen door diverse mensen van ons hotel en kennissen aldaar dat de mensen uit de oekraine wel naar egypte kunnen komen. Dat zijn dus geen russen…. maar ze gedragen zich wel zo, er zijn uiteraard ook goede, nette mensen bij.
De russen zijn er nog niet, nog niet dus, maar de verwachting is dat ze er binnen 2 weken weer zijn.
Ze, de hotels, wachten op ze, want ze zijn goed voor hun economie……!
(kleding, ondergoed, handoeken, souvenirs, drank, enz)
Heb ze zelf ook gezien in het Arabella hotel, kreeg elke avond bij het diner weer een spontane lachbui achter m'n servet uiteraard, omdat een van de dames zich nogal……merkwaardig gedroeg, plastick tas naast haar, en daar verdween heel veel eten in, vlees, broodjes, toetjes, bananen, appels enz. enz. alles door elkaar, zal best nog wel lekker hebben gesmaakt. Was achteraf niet alleen bij het diner maar ook bij het ontbijt en middageten.
Heb trouwens ook aan de dame in kwestie duidelijk laten merken dat ik wist wat ze aan het doen was, vond m'n man dan wel niet goed,….. maar kon dat niet laten( zo ben ik dan ook nog)
Of ze ook nog van die overheerlijke pizza's zo meegesmokkeld hebben (ze waren met 3 personen) kan ik helaas niet vertellen.
Heb dat uiteraard de tweede keer dat ik dat zag gemeld aan de jongens, maar er is volgens hun niets aan te doen: zit dan kans in dat ze het halve hotel in elkaar rammen en dat risico willen ze niet lopen, ze moeten er mee leven hoe erg dat ze dit ook vinden.
Helaas moet ik tilbo meedelen dat de dame in kwestie er niet uitzag zo als hij/zij in bovenstaand omschreef, die woog in ieder geval heel wat kilo's meer…….
groetjes,
joke