Russen?

• steven

Wie weet hoe t nu is betreft de russen? Zijn ze al terug aan t komen, zoniet wanneer dan en wat is de reden?

Toen wij 3 weken geleden in Sinbad Aqua Resort waren was de bezetting 30% zonder russen, en ik lees nu nog steeds dat er hotels

gedeeltelijk dicht zijn, dus ik neem aan dat de russen er nog niet zijn. Ook de reden is mij onduidelijk, mij was verteld dat t een politieke reden was,

maar op mijn Zoover beoordeling van t resort, reageert de eigenaar op mijn bericht dat t een economische reden is?

Ik heb nog gegoogled maar kan er niets over vinden. Wij hebben een geweldige vakantie gehad, misschien wel mede door de afwezige russen, maar voor

alle mensen en bedrijven die hun boterham verdienen aan de russen is t te hopen dat ze snel terugkomen.

• Arian

Er zijn geen russen.

Het is zowel een politieke als economische reden.

De russen hebben aan afspraak met mubarak over het goedkoop houden van een vakantie door russen, maar deze is niet meer aan de macht dus vervalt de afspraak.

Voor de inwoners is het financiele strop, voor ons westerlingen heerlijk rustig maar wel triest.

Lag vorige week vaak in mijn eentje op het strand.

Het is inderdaad te hopen dat de russen snel terug komen, dan maar af en toe een beetje last maar daar wen je ook wel aan.

• Helena

Voor mij hoeven ze niet terug te komen,andere gasten natuurlijk wel…

Heb nog nooit zo'n onhebbelijk volk gezien als de russen op vakantie!!!

Vreselijk arogant en heel brutaal en denkend dat ze alles mogen en jou weg duwen…weinig kans trouwens!!

Ik laat me niet verjagen.

Steven,ik ben bang dat jij dat stelletje ongeregeld misschien nog nooit mee hebt gemaakt tijdens je vakantie?

Alles beter dan de russen,die misdragen zich………….

Mvg.Alie

• ina

Ach vroeger in spanje de engelse nu in turkije en egypte de russen het is maar net hoeveel je jezelf er aan stoort ik heb er nooit zoveel moeite mee gehad je kan je zelf lopen ergeren en je vakantie er door laten verpesten of je zelf er niet aan storen, en heb ze vaak genoeg meegemaakt hier in egypte en in turkije

• steven

Hallo Arian,

Dus jij denkt, dat minimaal tot na de verkiezingen in september, er geen russen meer komen?

Dan denk ik erover dit jaar nog een keer te gaan, was wel lekker zonder wachtrijen enz:D.

En Alie, wij zijn al op heel wat plekjes op onze aardbol geweest en dit was de tweede keer Egypte ( na onze grote rondreis in 1991 ) maar

inderdaad nog nooit in aanraking geweest met massa's russen. Ik had er al veel over gelezen en me voorgenomen me er niet

aan te storen.

Enne Aart……mijn vrouw zoekt zich nog steeds de rambam naar de rambam>:D<

Groet, Steven

• tilbo

Ben gisteren teruggekomen. Waren uberhaupt heel erg weinig mensen, maar degene die er waren waren russen en duitsers.

Geen last van die Russen gehad hoor. Viel wel op dat de russische mannen allemaal enorm lelijk waren maar wel een heerlijke dame aan de hand hadden, inclusief tieten uit de supermarkt en stringetje ;-)

• joke

Hoi,

heb me laten vertellen door diverse mensen van ons hotel en kennissen aldaar dat de mensen uit de oekraine wel naar egypte kunnen komen. Dat zijn dus geen russen…. maar ze gedragen zich wel zo, er zijn uiteraard ook goede, nette mensen bij.

De russen zijn er nog niet, nog niet dus, maar de verwachting is dat ze er binnen 2 weken weer zijn.

Ze, de hotels, wachten op ze, want ze zijn goed voor hun economie……!

(kleding, ondergoed, handoeken, souvenirs, drank, enz)

Heb ze zelf ook gezien in het Arabella hotel, kreeg elke avond bij het diner weer een spontane lachbui achter m'n servet uiteraard, omdat een van de dames zich nogal……merkwaardig gedroeg, plastick tas naast haar, en daar verdween heel veel eten in, vlees, broodjes, toetjes, bananen, appels enz. enz. alles door elkaar, zal best nog wel lekker hebben gesmaakt. Was achteraf niet alleen bij het diner maar ook bij het ontbijt en middageten.

Heb trouwens ook aan de dame in kwestie duidelijk laten merken dat ik wist wat ze aan het doen was, vond m'n man dan wel niet goed,….. maar kon dat niet laten( zo ben ik dan ook nog)

Of ze ook nog van die overheerlijke pizza's zo meegesmokkeld hebben (ze waren met 3 personen) kan ik helaas niet vertellen.

Heb dat uiteraard de tweede keer dat ik dat zag gemeld aan de jongens, maar er is volgens hun niets aan te doen: zit dan kans in dat ze het halve hotel in elkaar rammen en dat risico willen ze niet lopen, ze moeten er mee leven hoe erg dat ze dit ook vinden.

Helaas moet ik tilbo meedelen dat de dame in kwestie er niet uitzag zo als hij/zij in bovenstaand omschreef, die woog in ieder geval heel wat kilo's meer…….

groetjes,

joke

• Lidwien61

Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag is het eerste vliegtuig met Russen geland………En er waren er ook een paar in Arabella, stapelen maar……, en dan loop je in Sekkala en zie je weer (meer) bedelaars op straat.

Maar goed voor de economie is het wel, dus stikken of slikken.

Ik heb in ieder geval weer ontzettend genoten, wat extra fooi hier en daar. Het blije gezicht van de tuinman staat in mijn geheugen gegrift!

Gr Lidwien

• marsje

in ons hotel werd verteld dat er in rusland nog een negatief reisadvies was en dat ze weer per 8-4 -2011 mochten vliegen.

• euratom/ruuben@casema.nl

Hallo Mensen.

Jammer dat ze terug komen die russen,dit had voor de Hoteliers een mooie

kans geweest om het tij te keren,en zouden de europeanen weer een normale vakantie

kunnen beleven zonder die vreetwolfen.Het houd een hoop mensen tegen om naar de rode zee te gaan.

Ruud.