Hoi,
kan me bij josschie aansluiten:
de eerste de beste avond wilde ik al naar huis: we verdwaalden nogal eens een keer. De jongen die ons naar de kamer bracht had een hele andere route….. je kunt overal tussendoor lopen.
Bij de receptie een duidelijke kaart gekregen hoe we naar onze kamer moesten via de tussendoor route.
De volgende dag wilde ik niet meer terug !!!!
We waren niet de enigste die verdwaalden, bleken er meer te zijn die hun kamer niet meer konden vinden….., en die waren allemaal op het einde van de middagen, rond 18.00 uur aangekomen, dus als ze je naar je kamer brachten was het al donker.
Fijn hotel, lekker (eenvoudig) én smakelijk eten (verademing na vorig jaar sunrice select garden beach), mooie kamer met bad (na 1 nacht andere kamer omdat met bad nog niet vrij was) Je kunt op verschillende plaatsen zonnen: voor de liefhebbers van muziek, zonder muziek en 2 plaatsen aan het strand. Bij onze kamer was strand voor de (achter) deur en andere strand was waar de duikschool hun duiklessen gaf (met een heel mooi rif)
Zijn ook nog even wezen kijken toen arabia open was, mooie pier naar de zee, maar de ene kant (linker) is minder mooi, de rechtse kijkt uit op arabella, maar je moet wel klim- en afdaalvermogen hebben, de trapjes vond ik niet zo….. er in springen gaat zonder meer niet.
Wat kunnen mensen zich toch vergissen in het aantal sterren dat een hotel heeft, een nederlands echtpaar had echt voor de 4**** geboekt, maar vonden het eten niet zo…. ze hadden héél wat anders verwacht. Maar dat 4**** egyptisch heel wat anders is dan de nederlandse wisten ze niet…..
Nog een tip voor wie naar dit hotel gaat: de kluisjes zijn gratis voor degenen die all. inc. hebben geboekt. Ze zijn achter de bank bij de receptie.
Maak er gebruik van: op een dag waren er in twee kamers ingebroken….. ze kwamen zelfs met een bordje met kamernummer langs de stranden/zwembaden om de betrokkenen er van op de hoogte te stellen.
Nog iets prakties: de bank is tot 2 uur 's-middags open..
Vrijdags en zaterdags is de bank gesloten.
Er is wel een pinautomaat.
We boeken zonder meer weer voor dit hotel,
met paasgroeten voor iedereen,
Joke.