Aladdin

• Helena

P J ook weer blij he?………..

• Arian

Ook Prive? Spannend !!!!!!

• Helena

Arian Schreef:

——————————————————-

> Ook Prive? Spannend !!!!!!

Sorry Arian,zoals je kan lezen volgt het verhaal over Aladdin………..zie bericht van Geertje.

De rest was even prive.

Niet gelijk zo lelijk doen hoor…nergens voor nodig….;)

• P.J.

Wacht geduldig ! :D

• Arian

Niet lelijk bedoeld hoor.

• trudy

hallo hier ben ik dan met de mededeling van aladdin

familie weer terug ..

het zwembad is klaar …..

eten was minder…..als anderen keren (jammer) maar bij het zwembad in het nieuwe rest. was het beter …..

het hotel was weer open sinds 17 april ….

nu maar hopen dat alles weer word zo als wij dat gewend waren ,,,,,,,,gaan 1sept voor 3weken

groetjes

• Helena

Bedankt Geertje voor je uitleg!

Ik zie,dat je net als ons nog even moet wachten…wij gaan ook pas 19 juli naar Aladdin….nog 10 weekjes wachten dus.

We hebben een heerlijke tijd om te vliegen:heen om 15.00 uur en terug om 20.30 uur.(ben ik blij mee)

Maar ik weet dat het nog steeds kan veranderen he……………

Als het eten in Aladdin niet goed is,gaan we gewoon bij Ali Baba of Jasmin eten…we proberen het wel.

Zolang ik er niet ziek van word(hygiene?) vind ik het prima!

Maar ja….s'Lands wijs,s'Lands eer zeg ik altijd en daar moeten we echt rekening mee houden als we naar Egypte gaan………..

Degene die achteraf mopperen,hebben thuis voor vertrek dan niet goed hun huiswerk/onderzoek gedaan naar de gebruiken enz… in Egypte.

Daar ligt het echt een beetje anders met alles dan hier….

Ik ga nu voor de 4de keer,en vind het Toppie!!!

Aan iedereen die gaat:Ontzettend fijne vakantie!!!B)(tu)

• Arian

Gaan over twee weken weer eens die kant op, niet mijn idee mij veel te koud. Nou ja neem mijn elektrieke deken wel mee.

• Caps1968

Wie weet of Aladdin de komende 2 weken geopend is? Afgelopen week is onze reis met aankomst op 21 mei tot 4 juni a.s. geannuleerd door Neckermann met reden dat het resort de komende weken haar deuren dicht zou houden wegens onderbezetting.

Men wilde ons overboeken naar Ali Baba, dit hebben wij niet geaccepteerd en we hadden een optie gevraagd naar een resort in El Gouna. Na dagen van onzekerheid is ons vandaag medegedeeld dat we zaterdag toch af kunnen reizen naar Aladdin. Wij zijn hier niet gerust op al hopen we dat het allemaal toch nog in orde komt. Zijn er vakantiegangers die ons kunnen bevestigen dat het resort komende weken geopend is.

Alvast dank voor uw reactie.

• ina

even een emailtje sturen of even bellen naar hotel alladin (aladdin@tut2000.com)