bij aart in het oranje café

• aart bos

Hoi allemaal,

zit nu bij aart in het oranje café en eindelijk, na 6 jaar eindelijk eens kennisgemaakt.

Ook met Sinterklaas !!!

Het begint in Hurghada een klein beetje te lopen, tal van winkels zijn nog dicht.

Als je in Hurghada bent, breng dan ook een bezoekje aan het café, is zeker de moeite waard,

en als het kan graag een bijdrage voor Aarts project voor zijn weeskinderen.

groetjes,

joke.

• josschie

hee joke

hoe bevalt arabella?

nog 9 dagen aftellen en we komen ook.

• horus

Joke, het was leuk om met jou kennis te maken. Ik heb nog met Sinterklaas contact gehad en hij was geheel en al in zijn knollentuin geweest om je te begroeten.

Tot de volgende keer bij Aart.

Horus.

• Arian

Sorry Joke heb niet de tijd gehad om met je kennis te maken. Aart alles ok daar verder, was gezellig om met je kennis te maken en met sinterklaas natuurlijk. Zal de volgende keer weer wat potjes rolmopsen voor je meebrengen.

• agnes

Ook ik heb al vanuit Nederland een bijdrage over gemaakt voor het goede doel, Aart draagt er zorg voor dat het goed wordt besteed en daar heb ik het volste vertrouwen in.

Wilde in de moelijke tijd voor de mensen daar iets doen en heb Aart hiervoor prive benaderd. Hij heeft mij een banknr opgegeven en op die manier heb ik een klein beetje mee kunnen helpen. Elke euro is er één.

Voorlopig kunnen we door omstandigheden nog niet naar Egypte maar bij onze volgende vakantie gaan we zeker een bezoekje brengen aan Orange Cafe, aan Aart en Marianne. Wil dat Hollandse sfeertje daar wel eens proeven, hahaha.

Het geeft mij een goed gevoel dat ik iets heb kunnen betekenen voor de mensen daar, ook vanuit Nederland.

groetjes Agnes.