titanic palace

• ingejasper

hallo, op 23 april vertrek ik samen met mijn zoon naar het titanic resort in hurghada, nu meen ik zojuist gelezen te hebben dat dit nu nog is gesloten, heeft iemand enig idee of dit hotel dan wel open is? Mijn zoon verheugd zich enorm op alle glijbanen en het waterpark van dit hotel, en het zou echt een teleurstelling zijn wanneer we hier niet terecht komen. Bij de reisorganisatie is het hotel voor de meivakantie vol geboekt, misschien is dit een goed teken??

• Ingrid

Bedoel je Titanic Resort of Titanic Palace,je hebt 't over 2 verschillende hotels.

Titanic Resort heeft een eigen aquapark,Titanic Palace maakt gebruik van het aquapark van hotel Titanic Beach,deze hotels liggen naast elkaar en lopen in elkaar over.

Dus als Titanic Palace nog dicht is word je ws. overgeboekt naar Titanic Beach en kan jezoon dus gewoon van de glijbanen gebruik maken.Veel plezier

• ingejasper

ik bedoel het hotel primasol titanic resort en aqua park, niet het titanic beach want het hotel wat ik heb geboekt zit niet aan een strand, daar kan je wel worden heengebracht met een busje. Ik begrijp dat ze vlak bij elkaar liggen.

• Ingrid

Klopt,met een busje naar 't strand.Maar de hotels liggen niet zo dicht bij elkaar hoor,is nog een aardig eindje.

Maar je hebt een goeie keus gemaakt,heel leuk hotel waar je heengaat.Ben er 2 keer geweest ;-))

• silvie

Hallo,

Wij gaan 1 april hier heen, we kunnen niet wachten!!

Ik zal je laten weten hoe het was.

Groetjes Silvie

• silvie

Hallo,

Wij zijn zaterdag terug gekomen.

We hadden titanic resort geboekt maar zijn omgeboekt naar titanic beach ook met glijbanen.

Titanic palace zou open zijn.

Bij ons was ook rekening gehouden dat er kinderen meegingen, voor de glijbanen.

Veel plezier!!

We hebben daar een super vakantie gehad.

Groetjes Sil