taxi calimera golden beach

• marsje

dag ,

nog een praktische vraag, wij gaan binnen kort naar calimera golden beach, En als ik zo kijk op de kaart ligt dat hotel al ver richting El gouna

dus waarschijnlijk zijn we als laatste die de bus uitkomen.

Wie weet de richtprijs wat een taxirit daar naar toe mag kosten?

rond de 25 pond??? 50 pond?

of wie weet de prijs met de taxi naar elgouna?

Ook op de terugweg willen we met de taxi terug?

wat ervaren jullie als voordelen/nadelen om dit te doen?

groetjes mars

• marsje

Niemand die weet wat een taxi naar el gouna kost???

groetjes marcia

• nclma

Taxiprijs ken ik niet, maar wij hadden een transfer van 30 minuten naar Calimera in een klein busje, dus dat is niet zolang…..Mooi hotel trouwens, en heeeel erg lekker en goed eten!

gr carla

• aart bos

hallo marsje,

ik denk, als je de transferbus van de airport neemt, dat je in een bus voor el gouna wordt vervoerd. dat betekent, denk ik, dat je er als eerste uitgaat.

over de taxiprijs: even onderhandelen en dan lijkt mij 50 pond redelijk. alhoewel is toch gauw 25 km. en ze hebben met z'n allen aardig honger gehad. dus wees ruimhartig.

als de taxi je bevalt vraag je z'n telnummer en dan is hij gelukkig als je hem iedere gebruikt en tenslotte ook voor de terugweg ( nog niet aan denken )

veel plezier !

• marsje

aart en nclma,

bedankt voor je reaktie.

we gaan de heenreis wel met de tranferbusje mee en dan hopen we maar dat het zo,n klein busje is en snel er heen rijdt.

terug nemen we dan wel een taxi zodat we zo kort mogelijk op het vliegveld zijn. De vorige keer toen we in het hilton long beach zaten , werden we zo vroeg opgehaald en moesten we lang wachten op het vliegveld. terwijl het daar niet echt prettig wachten is.

bedankt voor jullie info

groetjes marcia