Heeft de egypye situatie invloed op de prijzen?

• tilbo

Hallo,

Ik was benieuwd, wij vertrekken as zaterdag voor de eerste keer naar Egypte/Hurghada.

Geen idee wat normaal de kosten voor een 5 sterren all inc vakantie zijn (week)

Ik heb het idee dat het nu niet duur is. Is dat altijd zo, of komt het door de situatie ? Wij hebben zo'n 950 euro betaald.(2 personen)

• Arian

Komt door de situatie, erg weinig toeristen. Lag vaak alleen op het strand wel lekker voor mij maar voor de inwoners daar niet goed. Ook de pond staat erg hoog/laag. 1 euro voor meer dan 8 pond. Dus gunstig om daar je euro's te wisselen.

• agnes

Hallo Tilbo.

De eerste weken van December en Januari zijn altijd goedkope weken om een vakantie te boeken naar Egypte.

Net voor en na de feestdagen. Zo rond de € 800,00 voor 2 pers All Inn.

Prima te doen in deze tijd, vinden het altijd heerlijk, hier weg met de kou en vorst en de volgende dag lekker aan het strand vertoeven.

groetjes Agnes.

• josschie

juni is ook een goedkope maand

• agnes

Hai Josschie.

Ja, klopt. In Juni boeken wij de laatste jaren een 16 daagse verre reis, scheelt je zeker een hoop euro's.

Zijn niet aan een bepaalde tijd gebonden zoals schoolvakanties e.d. en bevalt ons prima.

Egypte is voor de wintermaanden, lekker ff weg van de kou hier, heerlijk.

Fijne vakantie, word kort dag voor jou.

groetjes Agnes.