De tickets zijn binnen !!!!!

• joke

Hoi allemaal,

de postbode kwam net de tickets brengen voor de vakantie van 21 maart naar Hurghada.

Vertrek Duesseldorf: 11.10 uur met Condor.

Netjes geregeld van All Tours, (duitsland), alle bijzonderheden netjes in het nederlands.

Zelfs zat er een folder bij met telefoonnummer van de Nederlandse Ambassade in Cairo.

Dus nu echt aftellen !!!

met groetjes,

Joke.

• @nn

(tu)

• Helena

Fijne vakantie en heelveel plezier!

• josschie

wij moeten nog een week wachten op de tickets en misschien zien we elkaar nog in arabella.

alvast een fijne vakantie gewenst

• aart bos

heb gedaan wat je vraagt in je e-mail. kwam niet verder dan de voordeur en ondanks mijn ultrasympathieke uitstraling en mijn overbeleefde gedrag kon ik helaas dus niks voor je betekenen. helaas. hopelijk werkt je e-mailtje en anders meteen op dag 1 even praten ( via de hostess ) met de chef receptie.

• mini

He!Joke.

Is het alweer bijna zover?Ga je naar Arabia Beach?

Wij gaan in september naar Sharm.

Ik wens je een hele fijne vakantie toe.

Groetjes Mini.

• Helena

Hele goede reis en veel plezier Joke!

Geniet maar lekker van al wat Egypte je te bieden heeft!

Koffers al klaar?

Groetjes Alie

• joke

Hoi Aart,

Jammer voor je dat je ondanks je ultrasympathieke uitstraling niet verder dan de voordeur kwam.

De email van mij was zelfs ook nog aangekomen en gelezen, kreeg net mail terug van Arabella dat al mijn wensen zouden worden vervult….. Fijn toch.

Dank je wel voor je moeite, we komen langs: mét het sinterklaaskado-tje,

Groetjes,

Joke.

• yvettehagen@live.nl

Hoi Joke,

Een hele fijne vakantie hoor!Geniet ervan en laat je maar lekker verkleuren door het zonnetje!

groetjess Yvette

• josschie

hee nog 5 dagen voor jullie.

lekker hoor

voor ons nog 18 dagen.