een bericht namens aart

• rudolf

hallo gebruikers van het prikbord

ik ben op dit moment niet in de gelegenheid om te reageren daar er in het orange cafe is ingebroken en onze laptop is gestolen maar we blijven optimistisch,

Zodra ik zelf weer wat kan zetten zal ik het doen.

groet aart

• Helena

Aart,heel veel sterkte met deze inval!

En Rudolf,helemaal toppie dat je dat even hier neer wilt zetten.

Even een andere vraag:

Hoe is momenteel het weer in Hurghada en wat is nu de temperatuur?

Mvg:Alie

• Helena

Dank je Petra;-)

• tinus

Zo af en toe lees ik op de startpagina. Van alles wat aan berichten. Meestal nuttig. 2 punten vallen mij op. De vaak steeds terugkerende personen,die zich-van mij mag het-met van alles en nog wat plus iedereen bemoeien en een aantal mensen dat -ik zeg niet keer op keer-naar de bekende weg vragen. Zoals bijv. mevrouw Alie met: hoe is het weer nu? Afgezien dat ze waarschijnlijk hier zit,kan ze dat best zelf even opzoeken. Het is een beetje van : lees en zie mij. Ons kens ons.

• joke

Hoi,

in het door U geplaatste bericht van 18 oktober j.l vraagt U zelf ook hoe het weer is en ook nog veel andere dingen……..,

Het weer had U toen dus ook zelf op kunnen zoeken…..,

Met vriendelijke groeten,

Joke.

• tinus

ik was toen met egypte en het weer niet bekend. het was eenmalig van mij. graag mijn opmerking,geschreven met een knipoog en glimlach,in zijn geheel lezen en begrijpen. niet 1 ding eruithalen en daar mij op “pakken”. en u geeft een aardige illustratie van ons kent ons(van kooten en de bie) door te speken voor en namens mevrouw alie.

• joke

Ik ben geen “U”, maar gewoon “je”,

“pak” U nergens op, als U toen op de startpagina van Hurghada bij “Het Weer” aangeklikt/gekeken had, dan had U daar ook de nodige informatie op kunnen vinden.

En spreek totaal niet namens “Mevrouw” Alie: dat kan ze best zelf wel.

Van Kooten en de Bie: daar moet je van houden: ik niet.

En begrijpend lezen…. dat kan ik heus wel….. ook al ben ik een paar jaar ouder dan U,

Joke.

• tinus

als ik u met u wil aanspreken,dan doe ik dat. pakken staat tussen aanhalingstekens. mevrouw alie hoor ik niet. dus toch ons kent ons. het gaat er niet om of je van de bie of van kooten houdt. het gaat om de boodschap. en dan nog 2 punten. eerst negeert u wederom de kernen van mijn opmerking. en ten tweede: waarom spreekt u mevrouw alie er niet op aan dat zij het ook zelf op kan zoeken. net zoals u bij mij gedaan heeft. u meet dus met 2 maten. maar ik stop met u. sommige mensen willen niet zien. bovenstaande gezegd hebbende met serieusheid,knipoog en glimlach.

• Helena

joke Schreef:

——————————————————-

> Hoi,

> in het door U geplaatste bericht van 18 oktober

> j.l vraagt U zelf ook hoe het weer is en ook nog

> veel andere dingen……..,

> Het weer had U toen dus ook zelf op kunnen

> zoeken…..,

> Met vriendelijke groeten,

> Joke.

Dank je Joke!(tu)