hoi ik ga in november met mn kleinzoon van 6 maanden naar hurghada.
vraag,kun je baby voeding gewoon meenemen in de koffer voor 10 dagen,of kun je dat in hurghada kopen.
heeft iemand hier ervaring mee of kunnen jullie misschien tips geven.
Hallo DJ,
Wat leuk een vakantie met je kleinzoon! Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden en ik ben bevallen in Egypte, daar ik hier getrouwd ben en hier woon. Je kunt hier alles krijgen op baby-gebied en heel betaalbaar. Mocht je vragen hebben kun je me mailen op mn privemail: nathalieblauw@hotmail.com.
Groet,
Nathalie/Nadia
shukran,nadia
het duurt nog ff,maar ik zal tegen die tyd aan je denken….weet jij toevallig ook of er ook zo een supermarkt die babypotjes verkoopt bij Arabella/arabia azur in de buurt zit….en mijn dochter wil alleen maar van het merk OLVARIT .zo niet zei ze dan nam ze alles mee vanuit nederland pfffff,10dagen baby potjes mee in de koffer(groente hapje,fruit hapje..of te wel een koffer van 30 kilo extra…ha ha
groet dirk
Hoi,
Wij gaan al jaren naar Egypte dus ook toen onze dochter 8 maanden oud was (inmiddels bijna 5) Ik heb potjes olvarit nooit gezien, dus ik zou ze toch meenemen. Wij waren een keer op curacao en daar verkochten ze wel olvarit maar ook hele andere smaken als in nederland. Dus ik zou het risico niet lopen. Kwa fruit kan je natuurlijk lekker vers fruit fijn prakken en anders heb je hier in nederland knijpfruit(net appelmoes dus geen grove stukje) dat weegt een stuk minder als glazen potjes. En als tip kook wel de flesjes regelmatig uit in Egypte met water uit flessen (bv in een waterkoker) In ieder geval hele fijne vakantie samen. Wij gaan 2 juni voor het eerst naar el gouna dus begint al op te schieten
mvg
Renate Korf
Hallo DJ.
Gisteren teruggekomen met baby van 8 maanden.
Hadden zelf potjes olvarit meegenomen was eigenlijk niet nodig.
Je kunt potjes gewoon kopen van het merk Nestle.
Genoeg variatie.
Ga naar de Senzo Mall in Hurghada daar is een grote
supermarkt Spinneys daar hebben ze alles voor de baby.
Potjes zijn 7 pond (ongeveer 1 euro).
Pampers zijn ongeveer dezelfde prijs als bij ons.
Tip gekregen van eigenaar van Orange cafe je kunt ook naar supermarkt
Abu Ashra (kleine supermarkt) zit op verschillende plaatsen in Hurghada.
Zwemluiers waren bij Spinneys uitverkocht toen wij er waren hebben die bij Apotheker in Marina gekocht.
Koop in ieder geval wel een muskietennet voor over de kinderwagen, heb je 'savonds echt wel nodig.
En veeeel laten drinken.
groetjes Irene
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?