effies updaten

• aart bos

ben alweer bijna een week terug en is nou veel anders geworden?

het is nog altijd erg rustig in de stad. de meeste hotels zijn nog dicht of werken met minimale bezetting, hotels met meerdere locaties hebben alle gasten op een plek en de rest is donker. heel veel winkels zijn nog dicht of gaan een paar uurtjes per dag open. heel veel personeel zit nog steeds thuis te wachten op het telefoontje van de baas dat ze mogen terugkomen.

en dan nu het goeie nieuws: er komen alweer toeristen deze kant op !!! en we hebben er ook al een paar gezien. me reclameman komt binnen dus ik ga aan de slag. morgen verder

uw ( optimistische) schrijvert

• Helena

Aart,het gaat goed komen…8 maart komt er een heel vol vliegtuig toeristen in Hurghada aan waaronder familie van mij…het vliegtuig was volgeboekt!

Ze vertrekken smorgens om 08.30 uur uit Amsterdam…….

En wij gaan pas in juli,en als ik nu wil kijken voor de vertrektijden van Arke Fly,dan zie ik alleen maar kruisjes staan,ten teken dat dat ook al volgeboekt is…

Het gaat helemaal goed komen Aart!

Even geduld nog…

Mvg.Alie

• stridje

Wij komen gewoon zaterdag hoor!! Wij vliegen vanaf Hannover en reken maar dat we er zin in hebben.

Hurghada here we come

• Irene

Hallo.

Wij komen maandag 7 maart naar Hurghada ,vanuit Dusseldorf.

Komen denk ik wel eens buurten.

• TOM van Straalen

Hallo Fam Nabben,

Vliegen jullie ook met Condor om 11.10 uur.?

Nou……. als je een hele knappe man ziet op het vliegveld, dan ben ik dat ha/ha.

Want wij vliegen om 11.10 naar Hurghada.

En…….. AART je weet als ik kom , dan telt dat al voor 10.

Althans jij zegt altijd, dat ik voor 10 tel.

Tot a.s. maandag.

Groet TOM

• aart bos

hoi gonnie en tom,

als je wilt haal ik je van de airport en breng je naar huis. geef mij sms als je geland bent en ik kom naar de airport.

• TOM van Straalen

Hoi Aart,

Wat een aardige man ben jij toch eigenlijk.

Ik moest in het begin wel aan je wennen, maar dat komt omdat wij dezelfde karaktertrekken hebben.

En….. dat is dan natuurlijk wennen.

Over het ophalen:

Hartstikke leuk, maar normaal laten we ons ophalen door onze vaste taxi Jozef.

Ik vind het sneu, om hem nu te passeren, want hij kan die EP 50,– hard gebruiken.

Mocht er toch iets fout gaan , dan bel ik je graag.

We landen hopelijk om 17.00 uur a.s. maandag.

Dus hoor je niets , dan heeft Jozef ons opgepikt en zien we elkaar om een uur of acht in Orange.

Groet TOM

• Irene

Hallo Tom.

Ja,vliegen ook met de Condor 11.10 uur.

Zie je 2 knappe vrouwen met 2 knappe mannen en een knappe baby van 8 maanden dan zijn wij dat, hahhahah.

groetjes