cadeau

• joke

Hoi allemaal,

nemen altijd cadeautjes mee voor onze kennissen in hurghada.

Maar heb nu een probleempje: waar kan ik de vrouw des huizes een plezier mee doen.

Wie weet wat: liefst geen huishoudelijk iets, zeepjes en zo lijkt me ook niet alles.

Hoofddoek hoeft ook niet, heeft ze genoeg.

Heb al een tafellaken gekocht voor de vrijdag (hun zondag), we eten daar altijd met een krant op tafel, maar maakt ons niets uit …..vis en kinderen. Hun dochter van (nu) 5 doet vreselijk haar best om met mes en vork te eten …..dan is de krant heel geschikt.

Mijn idee-tjes zijn beetje op na 5 jaar, wie wat weet……

alvast bedankt,

groetjes,

joke.

• monica

Moeilijk is dat he.

Ik heb dit jaar voor de kinderen leuke bling bling schoentjes van sketches gekocht.

De maat is een beetje geschat, ik hoop dat ik een beetje in de buurt zit.

Voor de vrouw des huizes heb ik bij douglas make up gehaald.

Dat is zo een tablet met wel 60 kleurtjes of zo en een goede mascara.

En de man een geurtje.

De laatste keer was ik alle parfurmerie zaken afgelopen op zoek naar monstertjes.

Op het end had ik er ongeveer 50. Vonden ze te gek.

Het is elke keer weer zoeken maar aangezien ze daar weinig hebben is alles goed.

In onze ogen is het vaak gewoontjes maar voor hun is het fantastisch.

• joke

dag monica,

voor de kinderen gaat er al van alles mee: voor zoonlief o.a. spullen van ajax en voor dochter o.a. kleertjes voor de babyborn die ze vorig jaar van ons heeft gekregen. Verder gaat er ook nog extra mooi knutselpapier mee, ponsjes, pen voor school (van die speciale vanaf 6 jaar), stickers, natuurlijk nieuwe tandenborstels en tandpasta.

Verder krijgt Rey, zo heet hun dochter, van ons ook een nieuwe fiets (kost nieuw daar 25 euro).

Pa krijgt ons “oud” fototoestel van 2 jaar oud.

Verder gaat manlief nog een dagje knutselen in hun huis: de douche-kop wordt vervangen en ook de kraan van het fonteintje (dát is hun wastafel), als die daar niet zo heel erg duur zijn komt er ook een nieuwe, verder was Ger van plan het e.e.a. aan de electra te gaan doen want da's daar ook niet “je van het”.

Maar da's eigenlijk voor de hele familie.

Ga morgen dus eerst maar eens een bezoekje brengen aan de apotheek: die hebben ook monstertjes en dan volgen de drogisterijen….

Hoorde net van iemand: pantykousjes…..

In ieder geval bedankt voor het meedenken,

groetjes,

joke.

• trudy

hoi Monica en Joke

ja jullie brengen mijn op goede idee …….breng ook graag wat mee ….lijk me erg leuk om ook wat monstertjes van lekker geurtjes mee te nemen …

neem meestal een lekker stuk Goudse kaas mee…bussen slagroom , speelgoed , stroop wafels ,, , enz …enz. enz

groetjes Trudy

• yvettehagen@live.nl

Goedenmorgen…

Watleuk zeg om te lezen dat meer mensen wat meenemen daarginds.

Ik meen altijd een berg t shirts mee voor het halve hotel zowat.

Maar ik zit altijd met het gewicht.Je zit zo aan de 20 kilo.

Ook bonbons en kauwgom.En idd kaas.

Gaan jullie alweer gauw richting Egypte?

Ik hoorde gisteren op FB dat er toch nog verschillende hotels dicht zijn.

Ik ga pas weer in mei en dan in de zomer vakantie met zn allen.

groetjess Yvette

• hilly

hoi joke

leuke place-mat misschien?i.p.v de krant als tafellaken

fijne vakantie

• joke

Iedereen bedankt voor de idee-tjes,

de place-mats zijn inmiddels gekocht, van de apotheek ook e.e.a. meegekregen.

oogschaduw koop ik daar wel, heb de vrouw des huizes nog nooit met oogschaduw e.d. op gezien…

voor personeel hotel gaat er ook genoeg mee: muesli/chocolade repen en balpennen, van die laatste kan ik er niet genoeg van meenemen.

Snap niet waarom we niet wát meer dan 20 kilo de man mogen meenemen… , maar ja: regels zijn regels.

Kan wel, maar dan betaal je bij.

Nogmaals bedankt,

Joke.

(ben blij om te lezen dat ik niet de enigste ben die zoveel “mee sleept” (:D)

• Annamarie

Hoi Joke,

Een warme omslagdoek, voor s avonds… heb ik vorige keer meegenomen voor mijn schoonmoeder,

vond ze geweldig.

Neem volgende keer een electrische deken voor haar mee.

Tsjaa. Het is niet dat het in Egypte niet verkrijgbaar is, maar meer dat het niet gekocht wordt, er is

altijd wel iets wat meer prioriteit heeft. Net als hier in NL zeg maar ;-))

Make up waren mijn schoonzusjes helemaal gek mee. Koop ik bij elkaar passend, maar ook spul om

het er weer af te halen en wattenschijfjes. Alles tesamen in een Leuke toilettas.

Hoop dat je het iets vindt… anders misschien Hollandse kaas of chocolade (doet het bij mijn schoonfam.

altijd goed).

Groetjes

en veel liefs,

Annamarie