prijzen egypte

• Klaas

Wij wilden in maart graag weer naar Egypte ,maar ik heb gezien dat je goedkoper naar sri lanka kan ,dan naar Egypte.

Ik dat dat ze een inhaal slag willen maken ,en de toeristen moeten betalen.

Egypte als dit zo door gaat wordt het als nog je ondergang.

• jvdvood

Dan ga je toch naar Sri Lanka als je dat liever doet. Langer vliegen, dat wel. Prettige vakantie.

• Helena

Wil je nu zo goedkoop mogelijk op vakantie of wil je graag naar Egypte????

Waar gaat je voorkeur naar uit?

En zo duur is egypte helemaal niet vergeleken met alle europeesche landen……

Maar wil je nog goedkoper op vakantie en veel langer vliegen met de nodige overstap,dan moet je dat zeker doen…..

Mvg:Alie

• Helena

6,9Reisperiode: mei 2008

Reisgezelschap: Met partner

“De vakantie is goed verlopen met enkele kritische punten:Teveel peper in het eten. Bij elk gerecht of het nu sla, pasta, aardappelen of iets anders betrof.Personeel reageerde vaker wat negatief als we geen alcohol bestelden. Wat onrespectvol.Tot 2 uur 's nachts harde disco/house muziek (is echt te lang, zeker voor kinderen). Verder is ons van te voren nergens duidelijk gemaakt dat we in de zee niet konden zwemmen ! ”

Algemene indruk7,0Kamers7,0Eten en drinken7,0Sport en amusement8,0Personeel7,0Service6,0Locatie6,0Geschiktheid voor kinderen7,0Prijs / kwaliteitverhouding7,0

Deze mensen zijn naar Sri- Lanka geweest….succes!

• Klaas

Het gaat er niet om goedkoop op vakantie tegaan het is alleen maar een vergelijking die ik maak.Egypte is zeker prachtig,wij zijn hier 4 maal geweest.

Maar begint wel steeds duurder te worden ivg tot Spanje en Turkije.

En het eten in Egypte is ,dit weet je zelf wel.

• Petr@

Dit is dus één recensie die je eruit gepikt hebt!

Zelf kom ik al sinds 2000 regelmatig in Sri Lanka en ik herken die klachten echt niet! Trouwens als je een land gaat bezoeken dan doe je toch zelf iets van vooronderzoek! Algemeen bekend is dat de zee aan de Westkust van Sri Lanka nogal ruw is. Eten is inderdaad voorzien van genoeg specerijen, je houdt er wel of niet van!!

Voor zowel Sri Lanka als Egypte valt altijd wel iets te melden, positief of negatief. :D

• edwin maks

Hallo Daan,

waar vind jij dan reizen naar Sri Lanka die goedkoper zijn dan reizen naar Egypte?

Groet

Edwin

• Klaas

Kijk maar bij arke last minutes

• Ton

Last minutes kan je niet vergelijken met gewone reizen ?

• monica

Op zich heb je gelijk.

De prijzen voor maaltijden en hotelovernachtingen t.o.v. van 5 jaar terug zijn wel gestegen. Echter dat is alleen van toepassing als je zelf je hotel boekt en halfpension en zelf je ticket boekt.

Bestel je all incl. dan is het volgens mij nog goed te betalen. Er zal altijd een prijsverschil zijn en zeker bij last minutes.

Ik heb geen ervaring met Sri Lanka, het lijkt mij een schitterend land om naar toe te gaan. Echter ik zou dan een aantal mensen zeer veel verdriet doen. (mooie schoentjes mee, leuke make up en natuurlijk een merk geurtje. Koffer is dus weer veel te zwaar)

Even over het eten. Het voordeel als je bij locals eet (dat doen wij regelmatig) is dat je het echte egyptische eten leert kennen en dat is lekker.