Mijn nicht en haar man zouden enige weken geleden al naar Egypte zijn afgereist,ware het niet dat er een negatief reisadvies was en de hele boel werd geanuleerd…
Later weer een poging gewaagd omdat het reisadvies nu positief is(ze vertrekken dinsdag 8 maart)via het reis bureau en een hotel geboekt.
Gisteren kregen ze te horen dat het geen doorgang zou vinden ,want de 2 hotels(2 van de 3 van dezelfde eigenaar)zijn gesloten en gaan niet open??????????:X
Nu kunnen ze wel gaan,maar naar een ander hotel….pfffffffffffffff
Ik vroeg me af wat dit nu weer voor iets is…je zal maar al onderweg zijn en je hotel is gesloten!!!
Ze waren hier niet echt blij mee…
Ze gaan naar Hurghada , en hotel Jasmin blijft dicht en ook Hotel Aladdin………..
Ze kunnen als ze dat willen naar Ali Babba,maar dat vonden ze zo enorm groot en onpersoonlijk met ruim 200 kamers……maar wat moeten ze dan????????
Weer afblazen??
Ik dacht dat ze in Hurghada blij zouden zijn als de toerist weer terug komt,en er vliegen al vele volle vliegtuigen die kant op ,en dan de hotels dicht doen en de toerist naar iets anders verwijzen dan waar ze voor gekozen hebben???
Gelukkig zijn ze voor alles heel goed verzekerd via het reisbureau!
Wilde dit even kwijt aan jullie.en misschien weet iemand hier meer over te vertellen?
Met vr.Groetjes Alie