Hotels dicht!!!!!!!!!

• Helena

Mijn nicht en haar man zouden enige weken geleden al naar Egypte zijn afgereist,ware het niet dat er een negatief reisadvies was en de hele boel werd geanuleerd…

Later weer een poging gewaagd omdat het reisadvies nu positief is(ze vertrekken dinsdag 8 maart)via het reis bureau en een hotel geboekt.

Gisteren kregen ze te horen dat het geen doorgang zou vinden ,want de 2 hotels(2 van de 3 van dezelfde eigenaar)zijn gesloten en gaan niet open??????????:X

Nu kunnen ze wel gaan,maar naar een ander hotel….pfffffffffffffff

Ik vroeg me af wat dit nu weer voor iets is…je zal maar al onderweg zijn en je hotel is gesloten!!!

Ze waren hier niet echt blij mee…

Ze gaan naar Hurghada , en hotel Jasmin blijft dicht en ook Hotel Aladdin………..

Ze kunnen als ze dat willen naar Ali Babba,maar dat vonden ze zo enorm groot en onpersoonlijk met ruim 200 kamers……maar wat moeten ze dan????????

Weer afblazen??

Ik dacht dat ze in Hurghada blij zouden zijn als de toerist weer terug komt,en er vliegen al vele volle vliegtuigen die kant op ,en dan de hotels dicht doen en de toerist naar iets anders verwijzen dan waar ze voor gekozen hebben???

Gelukkig zijn ze voor alles heel goed verzekerd via het reisbureau!

Wilde dit even kwijt aan jullie.en misschien weet iemand hier meer over te vertellen?

Met vr.Groetjes Alie

• ina

daar had ik het thuis al over gehad hoe zouden ze dat doen als ze maar een paar gasten krijgen, als je weet hoeveel hotels er staan en grote hotels gaan ze voor een paar gasten deze echt niet open doen denk ook niet dat het zo gezellig is als je met een paar gasten in ze hotel zit dan, ik weet dat ali baba, jasmin en alladin van dezelfde eignaar zijn en naast elkaar liggen, dus denk dat het idd beter is om de gasten van die andere 2 hotels allemaal in 1 hotel te plaatsen, zodat het voor beide partijen beter is, voor de hoteleigenaar dat er maar gebruikt gemaakt wordt van 1 hotel en voor de gasten is het ook gezelligger dan allemaal verpreid over dat terrein

• edwin maks

Dag Alie,

kan jij mij vertellen met welke maatschappij je vriendin naar Alladinn wilde gaan?

Ik ga namelijk als het goed is op 19 maart naar Alladinn met Corendon.

Ik ga dus zsm bellen met Corendon dat zij mij maar ( desnoods ) naar Ali Baba moeten overboeken.

Ik ben al meerdere malen in Alladinn geweest, en weet dus de verschillen met Ali Baba,

maar liever Ali Baba dan thuis in de regen….

Groet

Edwin

• Helena

edwin maks Schreef:

——————————————————-

> Dag Alie,

>

> kan jij mij vertellen met welke maatschappij je

> vriendin naar Alladinn wilde gaan?

> Ik ga namelijk als het goed is op 19 maart naar

> Alladinn met Corendon.

> Ik ga dus zsm bellen met Corendon dat zij mij maar

> ( desnoods ) naar Ali Baba moeten overboeken.

> Ik ben al meerdere malen in Alladinn geweest, en

> weet dus de verschillen met Ali Baba,

> maar liever Ali Baba dan thuis in de regen….

>

> Groet

> Edwin

Hallo Edwin,ze vliegen met Arke Fly (Holland international)

Je moet nooit zelf overboeken,dat kost je geld….als je niet in Aladdin terecht kan melden ze je dat vanzelf en is overboeken gratis!

Ali Babba is duurder dan Aladdin…..

Dus zolang je niets vernomen hebt van jou maatschappij is het goed!

Mvg:Alie

• edwin maks

Dag Alie,

Dank je wel voor het antwoord,

er is alleen 1 maar……

En dat is, dat als ik een week vantevoren bericht krijg van, in mijn geval, Corendon dat het hotel gesloten is,

er in Ali Baba misschien geen plek is…..

Als ik het al eerder weet dat Alladin dicht is/blijft, is er misschien nog wel plek.

Of heb je misschien hier een ander idee over?

Groetjes

Edwin

• Helena

Hallo Edwin,ik zou dit even bespreken met degene waar jij je reis geboekt hebt.

Je kan ze op het hart drukken dat als Aladdin eventueel gesloten zou zijn,de enige optie voor jou Ali Babba(heel goed) is!

Ze weten het misschien zelf al,en hopen dat jij zelf omboekt naar Ali Babba en dan moet je omboeken betalen EN de meerprijs…..

Dus zeg alleen maar dat je deze berichten gehoord hebt,en wat hun daar van weten…

Ik zou zelf nog niets ondernemen…

En Ali Babba is gigantisch groot,dus een plekje heb je daar tegen die tijd wel.

Laat me even weten wat je reisorganisatie hierop te zeggen hebt.

Ze MOETEN!!! weten dat het nu gesloten is…..

Succes.

Mvg:Alie