AART SPOEDJEE mag je in hurghada wel snorkelen bij de hotels??

• zonnetje1966

help help

wij hebben geboekt naar sharm maar nu blijkt dat je bij het hotel maar tot 2 meter vanaf de steiger mag snorkelen

we kunnen nog tot morgen omboeken help help mag je in hurghada wel snorkeln bij de hotels???

groetjes willeke

• aart bos

heeft alles te maken met de haai eind vorig jaar. in hurghada kan je overal terecht. bij je hotel, aan de public beach en ook op sharm el naga. je zijn in sharm nog steeds heel bang. dus, naar eer en geweten, in hrg alles ok.

• zonnetje1966

je bent een toppertje (tu)voor het snelle antwoord nog een tip voor hotel met mooi huisrif??

• aart bos

over huisriffen weet ik eigenlijk heel weinig. misschien via zoeken. wij gaan “as 't effen kan” naar sharm el naga. ik kan je daar alles over uitleggen onder het genot van een “bakkie” en Atie ( de chef daar ) zal je daar welkom heten. dus geen advies over hotel. gebruik de zoekfunctie…

• zonnetje1966

En ik zeg weer BEDANKT(:D en uiteraard komen wij onder het genot van een bakkie leut meer vragen over sharm el naga.

het otel zijn we ook uit tenminste… we zijn in beiden al eens geweest in het verleden het wordt of pickalbatros dana beach of club calimera golden beach..

maar ik denk dat het dana beach word maar morgen op een drafje naar het reisbureau ;)