Zeer positief initiatief van de Hurghada Jeugd

• rudolf

Vandaag een vreemde gewaarwoording op div plaatsen zagen we jeugd jongens meisjes gewapend met bezems enz de straten schoonvegen, ja alle rommel die overal ligt werd verzameld en in vuilnis zakken gedaan zelfs de stoepjes voor winkels werden ook ff mee genomen.

Een van de oudere begeleiders aangesproken en het bleek een actie van de jeugd zelf te zijn die hebben via facebook waar ze een site hebben opgezet de jeugd van Hurghada op geroepen om vrienden familie en wie ze dan ook kennen aan jeugd mee te nemen om het er een schone stad van te maken.

Zodat het een SCHONE stad word voor de toeristen waar ze dan op hopen graag willen terug komen, omdat het bij de jeugd een doorn in het oog is al die rommel vooral plastic wat er ligt of vuilnis zakken dozen die maar kwakkeloos op straat worden gedeponeerd en dat wil de jeugd niet meer vandaar deze op eigen initiatief opgezette actie geweldig van de NIEUWE jeugd van Hurghada toppie, waren ook ouders bij die net zo hard mee hielpen kan alleen maar zeggen CHAPEAU JEUGD فاتحة الشباب en denk namens velen heel erg bedankt !!

Jammer dat je hier geen foto's kan neer zetten die we uiteraard hebben gemaakt, mensen die voorbij reden en dan toeteren en hun duim opstaken echt geweldig ze hebben zeker een heel grote pluim verdiend.

• aart bos

geef ze een zoen

• Helena

Klasse!!!!!!!!

• ina

http://www.youtube.com/watch?v=lUIhQAptX68 hier zijn de foto's te zien

• defamwolters

Wat leuk om te zien Ina!

• aart bos

lief toch? en nu volhouden. alhoewel: dat muurtje wat ze geschilderd hebben is van sindbad en tegenover macdonald. zouden die misschien de verf hebben betaald? lekker goedkoop opgelost! ( niet zo cynisch, joh )

• Helena

Ben blij deze beelden te zien!!(tu)

• aart bos

je hebt helemaal gelijk. we blijven positief

• joke

petje af voor deze jongens en meisjes,

doen ze dat ook in Dahar ?

joke.

• TOM van Straalen

Hartstikke goed om dat te zien.

Voor mij mogen ze hier een wekelijkse happening van maken en ook de rotzooi in Mubarak 6 opruimen.

Ik wil er zelfs voor betalen!!!!!!

En…..als ze nu ook tegelijk leren, dat je NIET alles op straat gooit of laat liggen, dan is schoonmaak over een jaar niet meer nodig.

Maar…….. alles step by step,denk ik

Overigens heeft iemand al een idee , wat er met de naam Mubarak gebeurt , die de diverse stadsdelen hebben.

Ik neem aan dat ze niet altijd maar weer aan Mubarak herinnert willen worden.

groet TOM