Hoi,
wie kan mij vertellen of er in Hurghada een weeshuis is,
alvast bedankt voor een antwoord,
groetjes,
joke.
hallo joke,
wij hebben begrepen dat het weeshuis is verplaatst naar luxor. we hebben wel kontakt met een hollandse die haar best voor hun doet. wij gaan als voorbeeld 2 kinderen ( 16+) een stageplek geven voor een aantal maanden. een als kok en een als kelner ( moet dan wel opletten dat ze niet gebruikt worden door de rest als afwashulp en/of toiletschoonmaker, maar dat gaat me lukken ) na afloop krijgen ze dan een getuigschrift mee en hebben ze meer kans op een baan. wil je wat gaan betekenen voor het weeshuis?
hoi aart,
de reis overboeken was 72 euro goedkoper dan dat we oorspronkelijk in juli geboekt hadden.
Eigenlijk 172 euro, maar moeten nu vertrekken vanaf Dusseldorf i.p.v Weeze
Had die 72 euro willen besteden aan iets extra's voor een weeshuis in Hurghada als dat er was.
Is er dan soms een ander goed doel in Hurghada, liefst in Dahar ?
Hoor het wel van je.
groetjes,
joke
joke,
goed idee iets te willen doen.
wij geven nooit aan van die mooie kleine kindertjes die de straat afschuimen. we hebben altijd het idee dat pa of grote broer om de hoek in een dikke auto zit te wachten.
geef, als je wilt, dan wat af bij de moskee of de koptische kerk. onze ervaring is dat het dan op de juiste plek komt. wij geven wel al jaren kleingheden ( 5 pond ) aan de straatvegers. ( die oude mannen in hun blauwe uniform en met hun bezem en handkar ). ik weet niet of ze er nog allemaal zijn. de schoonmaak wordt op het moment gereorganiseerd.
je vindt achteloos mensen die wat kunnen gebruiken zonder dat ze er om vragen.
ik ga je zien.
hoi aart,
die kleine kinders…. klopt wat je zegt, mooie oogjes, maar pa en ma staan om de hoek met een dikke knip.
als ik niet zelf had gezien, zou ik het niet gelooft hebben.
Iemand die een kind een zakje chips gaf kreeg een uitbrander omdat mama geld wilde….even later kreeg kindlief wel geld en toen zag ik wát er al in de knip zat, genoeg briefjes van 100 pond.
Hoe doe ik dat met de moskee of de koptische kerk, is er iemand waar ik het aan kan geven zonder dat die er zelf met het geld vandoor gaat….
joke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?