En nu?

• edwin maks

ondanks een positeif reisadvies voor oa Hurghada vliegt Corendon niet tot en met 31 maart.

Mijn vakantie van 16 maart kan dus niet doorgaan waarschijnlijk. Of ik moet naar een ander land……

Wie weet een andere vanuit Nederland vliegende reisorganisatie die wel vliegt rond half maart?

( later kan niet ivm werk )

Bijvoorkeur dan vanaf Amsterdam.

vriiendelijke groet,

Edwin

• agnes

Hallo Edwin.

Onderstaande heb ik gekopieerd van het prikbord van Sharm, topic van Nikki 123. Of stel je vraag aan haar.

Zou contact zoeken met Transavia. Ze vliegen nu al dus in Maart zeker dan ook toch.

We zouden eerste 17 feb. vertrekken vanaf Dusseldorf met air berlin. Geboekt via neckermann.de via ETS. Dit ging dus niet door en was dus geannuleerd. Daarom gewoon een hele nieuwe reis geboekt. En nu vliegen we met transavia via amersterdamm alleen 1 dagje later, de 18e.

groetjes Agnes.

• Ton

Op de site van transavia is de hele maand maart niet te zien om te boeken?

• brit

heb net geboekt voor 19mrt bij Neckerman vanaf Amsterdam!!! je kan ook boeken bij thomas cook, en Arke, veel sucses, wij gaan er heeel veeel van genieten, van dat Egytischs zonnetje :-)

• nikki123

Hallo Erwin,

Dan neem ik even contact met jou op. Wij hebben geboekt bij Niletravel.nl en vliegen vrijdag 18 feb. vanaf Amsterdam met Transavia.

Misschien heb je er wat aan. Succes!

Groetjes Nikki

• jacoba

Via Neckermann leuke aanbieding voor degene die as zaterdag wil vertrekken, all in voor € 299,–

• nikki123

Leuk prijsje, maar heb helaas al geboekt! (tu)

• Ton

Hallo Brit ik zoek alleen vluchten geen hotel?

• TOM van Straalen

Hallo Ton,

Dat maakt toch niet uit. Als je goedkoop all inn kan vliegen, zeg je op het vliegveld : je ziet me volgende week weer. Ik heb een eigen accomodatie.Geef niets.

Groet TOM

• Helena

Vanaf maandag 14 februari wordt reizen naar badplaatsen Egypte niet langer ontraden. Neckermann herlanceert Egypte voor een spotprijs! Vertrek komende zondag voor 389,- naar Marsa Alam. Kijk hier voor meer informatie.

Alvast een fijne vakantie!

Rik van Breda

Marketingmanager

Neckermann Reizen