Watersportcentrum Sea-Go op Old Vic

• Han

Ik hoop van harte dat onder andere Nederlanders weer hun weg weten te vinden naar Egypte, en in het bijzonder Hurghada. Als ondernemers zonder inkomsten hopen we ook dat Nederlanders (weer) hun weg weten te vinden naar ons watersportcentrum op het openbare strand van Old Vic, gelegen aan een verkeersrotonde, op circa driehonderd meter gelegen van hotel Marriott in het stadsdeel Sakkala.

Een voorproefje treft U aan op

Met vrriendelijke groeten,

Het team van Sea-Go.

• aart bos

gaan met die banaan..!!

• Han

aart bos Schreef:

——————————————————-

> gaan met die banaan..!!

Banana Royale!

Ben er ook eindelijk achtergekomen hoe de eigen naam in berichten op te voeren. Kreeg tijdens het registreren in december 2010 namelijk voortdurend een foutmelding; welke naam ik ook invoerde.

• Han

Gasten die op Old Vic uitsluitend gebruik willen maken van ons watersportcentrum hoeven níet de strand-entree van LE 25 te betalen. Om misverstanden te voorkomen is het goed om bij de receptie te vermelden dat u voor Sea-Go komt en géén daggast bent.

Met vriendelijke groet,

Het Team van Sea-Go

• Han

Hallo Aart; ik las van jou onlangs het volgende:

Zoals de gemiddelde prikborder heeft kunnen volgen staan wij al weken bij iedere transaviavlucht de mensen welkom te heten en dan geven we meteen een flyertje uit om aandacht te vragen voor onze plek. Gisteravond zijn we ( op aandrang van een nederlandse touroperator, we weten wie en we noemen geen namen ) door de politie aangehouden. er was geklaagd dat we excursies verkopen wat a: niet waar is en b: een belangrijk deel van het salaris van de hostess is.

Hoewel ik niet ‘flyer’ heb ik helaas hetzelfde mogen ervaren als het gaat om even egocentrisch als onverklaarbaar ontmoedigingsbeleid, geïnspireerd door niet nader te noemen Nederlandse ‘touroperators’.

Een bezoek aan ons watersportcenrum op Old Vic zou op gelijke voet staan met verraad en een dolksteek zijn aan het adres van ‘die arme lokale Egyptische ondernemers’. Kennelijk wordt er dan gemakshalve voorbij gegaan aan het gegeven dat er al vijf jaar lang beschermde werkgelegenheid wordt geboden aan zes enthousiaste Egyptische medewerkers met de ‘fringe benefits’ van een meer dan modaal salaris, food allowance, staffhouse, tegemoetkoming in transportkosten, etc.

Cheers

• Arian

Hallo Han,

Wat kun jij bieden aan een echte vistrip.

Zit te denken aan little big game o.i.d.

Als we maar een normaal formaat vis kunnen vangen. Metertje of meer!

Gr.

Arian.

• Henk (Safaga)

Dag Arian

Er zitten genoeg vissen van een metertje of meer, dat is het probleem niet.

Maar om ze ook daadwerkelijk te vangen moet je, schat ik zo in, wel over een techniek bezitten die het vissen in de boerensloot ver overstijgt…B)

Henk

• Helena

Henk (Safaga) Schreef:

——————————————————-

> Dag Arian

> Er zitten genoeg vissen van een metertje of meer,

> dat is het probleem niet.

> Maar om ze ook daadwerkelijk te vangen moet je,

> schat ik zo in, wel over een techniek bezitten die

> het vissen in de boerensloot ver overstijgt…B)

> Henk

:D:D:D

Dat is een goeie Henk…lijkt wel een mop,maar hij is raak!:D:D:D

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.