prikbord langzaam weer in oude vorm

• aart bos

er komen weer vragen over hotels, er wordt geleuterd over ene horus en dus komt er af en toe weer een glimlach op het prikbord. actuele situatie: in cairo wat strubbelingen tussen de demonstranten en het leger over de ontruiming van het wereldberoemde plein. in hurghada onwezenliijk. alsof er niks gebeurt is ( gelukkig was dat ook bijna de hele periode zo ) de mensen lijken door te gaan in hetzelfde tempo en met de zelfde bezigheden als vvor de revolutie. maar dan met nogal wat minder. de meeste zitten bij hun familie in de dorpen en steden ver weg en hopen op de terugkomst van de toeristen. in orange stil en uitgestorven. we zijn zo blij met de nederlanders die hier wonen en ons af en toe heerlijke, gezellige uurtjes bezorgen en ook nog omzet. klasse. we zijn aan het poetsen en opruimen en blijven optimistisch. wel langzamerhand wat moe en wachten op iets leuks.

• monica

Geduld, ze laten al die toeristen binnenkort wel weer los.

Het is alleen te hopen dat dit de nieuwe egyptegangers niet ontmoedigd.

• vakantie

hoi aart

Wij gaan 5 maart voor het eerst naar hurgada. Volgens niletravel vliegen we weer vanaf 18 februari. Waar zit jullie cafe oranje en weet jij waar je van die kettingen gemaakt van zaden kunt kopen?

alvast bedankt enne de toeristen komen eraan. Morgen gaan de touroperators een kijke nemen in hurgada

• horus

Ik wens niet geleuterd te hebben over mij!

• Helena

????????????????????????????

Gaat alles verder wel goed met je Horus?????????

• ina

ja vroeg ik mezelf ook al af hahaahh

• TOM van Straalen

ik denk, dat Horus geen geleuter meer wil hebben , maar op vakantie gaat.

Maar……Horus kennende had hij NIET gegaan als hij Egypte had moeten verdedigen.

Nu alles langzaam weer in oude vorm komt, kan Horus met een gerust hart weg.

• aart bos

orange cafe is aan de nieuwe boulevard ( el memcha ) in het zuidelijk deel van hrg. neem de taxi naar royal palace hotel en daar zitten we tegenover.je ketting gaan we dan voor je zoeken. tot ziens

• ineke_vogel@hotmail.com

Hoi Aart,

Wij komen zondag/maandag bij je langs.

Wij zitten altijd in Grand Resort maar waar zit het orange cafe precies.

En beloofd we komen!!!

groetjes uit bussum

• aart bos

vanuit grand 10/15 minuten wandelen in noordelijke richting. vraag de weg naar de tax-free shop. we zitten 100 mtr verderop aan de overkant. herkenbaar aan een grote sinasappel bij de deur en overduidelijke heineken reclame op het dak……