HOTEL MET MOOI HUISRIF.

• gijsje217@hotmail.com

Wie kan mij informatie geven over hotels met een mooi huisrif in Hugarda, Makadi Bay of Sharm dit zijn denk ik de plaatse waar het eerst op gevlogen wordt zodra het negatieve reisadvies wordt ingetrokken.

we willen namelijk geen lange transfer tijd. (vliegen op Hugarda en dan per bus naar Marsa Alam is nog 4 uur)

Wij zijn vorig jaar naar Marsa Alam (Brayka Bay hotel) geweest hier is een super huisrif, deze hebben we om moeten boeken we zouden 20 maart vertrekken.

Zodra er weer gevlogen wordt wil ik mijn reis weer omboeken naar Egypte ze hebben het geld daar hard nodig en Egypte is het helemaal. Maar ik ben bang dat er 20 maart soms nog niet op Marsa Alam gevlogen wordt. dus vandaar ben ik mij aan het orienteren op de wat meer touristen plaatsen.

ik hoor het graag,

Via het prikbord van Hugarde kom ik steeds op Marsa Alam uit en dat snap ik natuurlijk wel maar in de andere plaatsen moeten toch ook hotels zijn met een mooi groot huisrif.

alvast bedankt'.

• @nn

In Sharm hebben bijna alle hotels wel een mooi rif.

Hurghada minder, veel minder.

Arabella Azur heeft wèl een mooi rif!

Zit je in het zuster hotel, Arabia Azur, moet je ver lopen naar dit rif.

Verder vind ik Sharm heel anders dan Hurghada. (vooral veel schoner. ;-) )

Suc6!

• brit

hilton sharks bay(of ‘n ander hotel in sharks bay), kan je echt supermooi snorkelen, toen wij er 6 jaar geleden waren was er smorgens vroeg zelfs ’n dolfijn, je mocht hem nie aanraken, maar hij zwom wel met mee, was echt 'n super ervaring

ligt in Sharm el sheik

• Annamarie

Hoi Gijsje,

Wij zijn zelf nog altijd weg van Lillyland Beach Resort in Hurghada, te boeken oa via Alltours (Duitsland).

Mooie steiger die de zee in loopt, en even klein stukje zwemmen prachtig rif dat je rondom kunt zwemmen.

Ook strand bij dit hotel is in de vorm van een baai, heel plezierig.

Hoop dat je een keuze kunt maken. Succes. En veel plezier in Egypte!

Mas salama

Annamarie

• josschie

kijk voor arabia beach ,arabella azur in hurghada (heel goede service) ligt op hetzelfde terrein met beschermd koraalrif voor de deur.

Ben ook in marsa alam geweest (heeft nu een eigen vliegveld en je vliegt rechtstreeks)

Hier zijn we in het fahrous plaza beach resort geweest Alles was perfect.

Wij komen al 10 jaar in egypte en gaan in april weer naar arabella azur in hurghada.

In Sharm el sheik heb je toch te maken met veel trappen en aangezien mijn vrouw slecht ter been is gaan we liever naar hurghada en kan je zo de zee in lopen.

• Nefi

Sharm el Naga,

Is 'n waar snorkel en duikparadice.

Ligt plusminus en 45 min rijden van Hurghada airport

• gijsje217@hotmail.com

er wordt weer op marsa Alam gevlogen

dus brayka bay we komen eraan.