Rondje Hurghada

• rudolf

Vandaag een rondje Hurghada gedaan, inkopen doen kijken hoe het overal was/is zoals op de markt in Dahar,

afgelopen week een heel drukkende en benauwde situatie of er elk moment een bom kon ontploffen, mensen die totaal niet vrolijk keken enz.

vandaag leek het een andere wereld op het plein waar werd gedemonstreerd werd nu alles netjes opgeruimd, op de markt een tig aantal vrolijke mensen

heel wat anders dan de afgelopen week alles volop verkrijgbaar groenten fruit enz. nauwelijks politie te zien, militairen leken de boel ook op te ruimen en in te pakken

om te vertrekken niet de dreigende houding met hun geweren zoals voorheen. Een heel relaxte en ontspannen boel dus terrasjes van div koffieshops ook weer eens gevuld !!

Geen overdreven gedoe wat je evt. angst zou inboezemen, geweldig en ja op de markt werd zelf geveegd zodat de loop paden eens vrij bleven zodat je niet

moest kijken waar je liep om je nek te breken echt toppie. Vrolijke stoet van toeterende auto's ja dat hadden we gemist :D echt een uitgelaten boel dus,

verder rond gereden en het lijkt wel of men zich ook ineens aan de verkeers regels houd ! geen gepush en overdreven getoeter om je het liefst van de weg

de duwen dus ga zo door !! weer heel veel winkels geopend die schreeuwen om klanten cq toeristen ramen die worden gelapt zo van laat de toerist maar snel

terug komen wij zijn er klaar voor, ja ik Hans dus ben er ook nog steeds en ben hier ook gewoon als toerist heen gekomen dus laat de rest maar weer snel hier

op vakantie komen en zich niets aan trekken van een NEGATIEF reis advies wat van achter een buro is beslist zonder te weten hoe het hier in werkelijkheid is.

groet Hans en Rudolf.

• nikki123

Hallo,

Wij zouden heel graag donderdag a.s. die kant op komen om de tourisme weer op gang te brengen….maar hoe komen we die kant op als alles is geannuleerd…. We hebben geboekt via neckermann.de en vliegen met air Berlin en verblijven in Titanic beach spa & aqua park. Weet jij de oplossing?

Zijn de hotels ook gewoon open?? Heb namelijk ook van mensen gehoord dat er geen personeel aanwezig is en dat hotels dicht zijn…

Groetjes Nikki

• rudolf

slapen alle mensen die hier zijn in de hotels of op straat ik geloof het niet ga eens infomeren bij je reisburo of je vlucht nog wordt uitgevoerd dat lijkt mij de meest goede oplosing ik kan alleen zeggen we wonen hier en de verzorging is er wel hoor en ja hotels zijn er dicht maar er zijn er ook nog genoeg open.

gr rudolf

• nikki123

Bedankt voor je reactie,

Maandag gaan we weer bellen met het reisburo en kijken of we die kant op kunnen komen. We hebben alleen GEEN hoop meer dat het gaat lukken….

Groetjes

• roos

Hallo,

ik ben blij om te horen, dat jullie weer op ons zitten te wachten.

Wij komen graag op 5 maart, nu maar hopen dat we dan weer kunnen vliegen,

groetjes Roos