dolfijnen zeggen 's morgens hallo tegen ons

• aart bos

ieder nadeel hep z'n voordeel zei ooit een wereldberoemde amsterdamse voetballer.

nu al 2 ochtenden komen een paar dolfijnen vlak voor ons huis een paar rondjes zwemmen. alsof ze zeggen: hou vol, alles sal reg komen !

dat denk ik er over tenminste. voor de rest geen enkele reden om blij te zijn.

praktisch: veel mensen schrijven privevragen over oa hotels. sorry ik heb een naar antwoord. vrijwel alle hotels zijn of gaan dicht, alle personeel ( op een paar security na ) zijn naar huis en internet ligt eruit.van stiegenberger tot de kleintjes.

wij zijn nog net open, maar waarom

gelukkig wordt vanavond gezellig druk met allemaal nederlanders die hier wonen en nasi komen eten. het ruikt heerlijk in de keuken

• joke

Aart,

eet ze

en doe de dolfijnen de groetjes ,

bedankt voor de snelle privé email,

meld we tegen die tijd (als het door gaat, maar heb hoop als ik hierboven wat lees) wel met de gegevens van het reisbureau,

Groetjes, en houdt jullie goed,

Joke.

• hilly

Hoi

Ik volg jullie hier al dagen (anders ook wel )

En volgens de berichten hier in Nederland is er nu toch een doorbraak

Veel sterkte en hou vol.Hoop dit jaar toch nog die kant op te kunnen komen.

Het beste voor jullie allemaal

• ineke_vogel@hotmail.com

Hoi Aart, wij kijken nu naar de tv in afwachting wat er gaat gebeuren. Sterkte daar. Groetjes uit bussum

• Helena

Wij zitten ook in spanning……is de nassi lekker?

• rudolf

Aart en Marian,

De nassie was echt heerlijk en de sfeer in de Orange Cafe was echt helemaal top, live muziek erbij even kunnen relaxen, dat heeft een mens af en toe nodig zou zeggen dat moeten jullie vaker doen de boel de boel kunnen laten. Het was ook een volle bak echt geweldig!!

Groetjes RudolfX(

• Helena

Gelukkig en fijn dat alles weer geslaagd was bij jullie!!(tu)