alleen de zon is vandaag in top-conditie

• aart bos

t weer trekt zich als enige nergens wat van aan. gisteren bewolking maar vandaag heerlijk weer.

stad steeds leger en de laatste toeristen zijn aan het vertrekken. de eerste restaurants en terassen zijn al gesloten.

straten steeds leger en de meeste egyptenaren die er nog gewoon zijn , zoals de groenteboer en de broodjesverkopers, begrijpen niet zo goed waar jullie allemaal blijven. ze zijn er van overtuigd dat alles heel vlug weer in orde komt.

'savonds geen mens te bekennen in de toeristengebieden. heel veel mensen met hoofdpijn over de toekomst.

iedereen voor zover wij kunnen nagaan ok.

voor de hollanders in hurghada: donderdag aanstaande maken we nasi ( met sateh, een spiegelei, kroepoek, zilveruitjes ( als ik ze vinden kan ) eigengemaakte sambal en kip. bel me even om te reserveren.

wie weet kunnen we effies ademhalen, bijpraten en ook af en toe optimistisch zijn.

• agnes

Hallo Aart en Marianne.

Wij volgen hier dagelijks het nieuws over Egypte.

Vind het verschrikkelijk om te zien hoe dat mooie land ten onder gaat.

Hurghada die steed leger en leger loopt. Wij kunnen ons hier daar geen voorstelling van maken hoe dat eruit ziet. In het echt ziet het er beanstigend uit lijkt mij.

Al die mensen zonder werk, ver weg van fam, niet wetende hoe het hun vergaat, geen inkomsten en de armen die nog armen worden.

Heb veel bewondering voor jou en Marianne, het is niet niks om daar nu te zitten. En de nederlanders steun te geven.

Ook jij moet je inkomsten nu missen, zoals zovele anderen.

Laten we met z'n allen hopen op een WONDER, en heel vlug ook.

groetjes Agnes.

• aart bos

agnes, we zijn aan de slag met je idee. ik meld me bij jou..

• agnes

Hai Aart.

Is goed, hoor het dan wel van jou of je er iets mee kunt.

Anders blijft mijn eigen aanbod geldig.

groetjes Agnes.

• TOM van Straalen

Hallo Aart en Marianne,

Ja, ik heb nu begrepen, dat het Marianne is en dus NIET Marian.

Ik zal het nooit meer fout doen.

Overigens benijd ik jullie wel hoor met die heerlijke zon.

Daar willen wij eind van de maand ook wel naar toe.

Ben blij, dat er geen onrust is , maar als de mensen geen werk en dus geen inkomen hebben weet ik niet hoe het dan zal gaan.

Nogmaals , als ik wat kan betekenen voor jullie in Nederland, laat het dan even weten.

Voor wat betreft die nassie : lijkt me lekker.

Doe iedereen , die wij kennen, de groeten van TOM en Gonnie en we denken dagelijks aan jullie.

Zeg maar tegen RUdolf, dat hij nog even moet wachten op zijn shag.Gaat George nog naar de VS ?

En….. hou ons zo goed en eerlijk mogelijk op de hoogte, want nu ik het ontdekt heb kijk ik dagelijks op PRIKBORD.

Groetjes ook van Gonnie

TOM

• horus

Je kent George toch? Vastberaden en standvastig. Gaat naar de VS!