internet orange cafe

• aart bos

als we kunnen helpen met communicatie tussen hier en nederland. voor de mensen in hrg: wij hebben ( vooralsnog en tot nog toe ) internet.

voor de mensen in nederland: wij brengen met plezier boodschappen over

marianne en aar

marianne.aart@hotmail.com

• Helena

Dank jullie wel voor jullie aangeboden hulp!

Vele zullen deze misschien nodig hebben.

Chapeau!!!(tu)

• Saskia Velsen

Hallo Aart en Marianne,

Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijden in Hurghada.

Wij in Nederland, die ook een woning in Hurghada hebben zijn zeer bezorgd wat er met dit mooie land en aardige mensen gaat gebeuren.

Indien mogelijk, kan je op het prikbord met enige regelmaat de situatie beschrijven in Hurghada?

Groeten

Saskia

• Han

Oranje Café was een tijdelijke enclave die beelden opriep van Hotel De Wereld in Wageningen.

Het was een bizarre ervaring om tijdens de landelijke lamlegging te kunnen internetten in het Orange Café. Je waande je lid van een ondergrondse partisaanse beweging. Alsof je in een vreemde mogendheid deelgenoot was van illegaal verzet.

In verband met mythe-en cultvorming mag nooit onthuld worden hoe het van staatswege opgelegde communicatie-vacuüm via proxies geraffineerd en succesvol werd omzeild.

• joke

Gebruik eens een andere naam,

daar gaan we weer…..

je bent wel een verrijking voor dit prikbord, maar dan in negatieve zin,

joke

• harz

Was tot nu toe alleen maar een volger maar nu wil ik wel even reageren; Geef die man of vrouw een pilletje.

Mijn naam is Hermann en wacht ook met smart af wat er gaat gebeuren, kwam net voor de ongeregeldheden terug uit Hurghada.

Het komt nu zo vreemd over als je hier in Nederland zit dat je er helemaal niets van merkte een maand geleden. Zat voor deze zomer

ook al weer te kijken maar wacht geduldig af wat er gaat gebeuren en als je op dit prikbord blijft lezen blijf ik aardig op de hoogte.

En nu maar positief vooruit blijven kijken, het zal allemaal goed komen.

Groet uit Leersum, Hermann