temperatuur zomervakantie

• agnes

Hallo S-@ann.

Waren vorig jaar in de Dominicaanse Republiek en daar stond de hele dag een meisje bij het toilet met een flesje desinfecteer. Als je dan van het toilet af kwam spuitte ze wat in de handen, ff wrijven, klaar.

Ook zo voor het restaurant, eerst je handen desinfecteren voor je ging eten.

Heel belangrijk, vaak handen wassen en desinfecteren.

Kleine flesjes zijn verkrijgbaar bij de potheker.

Fam Wolters.

Wat cola al niet kan doen, hahaha. Het is lekker maar ook weer troep.

groetjes Agnes.

• agnes

Hallo.

De wintermaanden zijn iedeaal om er te vertoeven en excursies te ondernemen.

Gaan al 7 jaar achtereen in de maanden dec of januari naar Egypte, heerlijk, hier weg met de kou en de volgen dag aan het strand, wat wil een mens nog meer.

Nou dan een keer iets vroeger, in November.

groetjes Agnes.

• defamwolters

Ik heb inderdaad ook va die (kleine) flesjes gekocht om je handen te desinfecteren, je kunt ze ook gebruiken met een beetje wc papier om de toiletbril/rand schoon te maken en met een servet om je bestek enzo mee te desinfecteren. Gebruik ze inmiddels als jaren, ook voor onderweg naar het zuiden hier in Europa, en tijdens een dagje weg…. ideaal! Normaal drinken we altijd water bij het eten maar denk dat we daar gewoon standaard een glas cola bij het eten drinken. ;-)

• utrechtse-heuvelrug

Wat denken jullie van een biertje voor 15 pond ?

Hermann

• defamwolters

hihi, dan moet ik wel heeeel veeeel dorst hebben…. ;-) Of met een scheutje donker bier ( een sjoes voor de limburgers onder ons ) erdoor!

• Henk (Safaga)

utrechtse-heuvelrug Schreef:

——————————————————-

> Wat denken jullie van een biertje voor 15 pond ?

>

> Hermann

Maar toch zeker niet, net als andere alcoholische dranken, in de brandende zon.

Volgens mij is dat ook een grote boosdoener.

En 15 pond voor een 1/2 liter bier?

In Safaga betaal ik maximaal 12 pond……:)-D

Henk

• utrechtse-heuvelrug

Moet ik dan voor 3 pond 45min rijden, ach waarom niet.

Tot januari dan zo lang moet ik nog wachten

Hermann

• Henk (Safaga)

utrechtse-heuvelrug Schreef:

——————————————————-

> Moet ik dan voor 3 pond 45min rijden, ach waarom

> niet.

> Tot januari dan zo lang moet ik nog wachten

>

> Hermann

Voor de benzinekosten hoef je het in ieder geval niet te laten:)-D

Henk

• kameleon

voor een sakara gold is dat veel voor een hinniken (lol) is het niks dat word namelijk geinporteerd

• defamwolters

Als ik merk hoeveel last ik vandaag heb van de ‘plotselinge’ warmte hier in nederland zie ik eerlijk gezegd best wel een beetje op tegen de hitte, vooral als je net aankomt… Ik hoorde dat het er momenteel eeg warm is en weinig wind staat…. We zullen wel zien, we gaan gewoon heeeel rustig aan doen en veel in de schaduw zitten/liggen en plonsen in het zwembad….