Hotel Aladdin geboekt bij corendon!

• nitaadjtenbolscher@home.nl

Hallo ,ik heb een vraag ! We hebben geboekt via Corendon reizen ,en daarin staat niets over dat je gebruik kunt maken van de naast gelegen hotels Jasmin en alibabba! weet er mischien iemand of dat zo is? ,ik heb Corendon ook al gevraagd ,en die weten dat ook niet.

gr Anita

• edwin maks

Hallo,

ben al diverse keren via Corendon bij Alladin geweest.

17 november ga ik weer.

Je kan idd, bij Al Baba en bij Jasmine gebruik maken van hun facaliteiten.

Oa. zwembaden, restaurants en bars kan je gebruik van maken zonder extra kosten.

Dus veel plezier…

Edwin

• nitaadjtenbolscher@home.nl

Fijn om te horen ! want Corendon weet van niets!

bedankt ,Anita

• moppievv

Hoi,

Ik heb voor februari geboekt bij Yasmin village,

Dat is 1 van de hotels waar jij gebruik van mag maken. Wij mogen gebruik maken van Alladin en het andere hotel.

volgens mij klopt dit wel allemaal.

Bianca

• Helena

Yep,het klopt helemaal!

Het hotel biedt het zelf aan,maar het staat niet vermeld in sommige gidsen .

Dat is ,omdat het hotel er dan aan vast zit,en dat willen ze liever niet…maar je mag inderdaad van alle 3 de hotels gebruik maken.

Ik heb geboekt bij ons reisbureau,en ik heb ze laten bellen ,en het is helemaal waar!

Heel veel plezier voor degene die op vakantie gaan,wij moeten nog even wachten op Aladdin………….B)

• josschie

ja het klopt wij zijn er ook gewqeest en konden van alle drie de hotels gebruik maken

kregen zelfs kaartjes voor het aqua park aan de overkant want dat is ook van de zelfde eigenaar

• trudy

zijn van plan om 31mei naar aladdin te gaan ……wilden even vragen of het hotel nu al weer open is ….of is het nog steeds zo dat je in alibaba word onder gebracht ,

graag hoor ik iets van iemand die net terug is van (aladdin)

alvast bedankt ;Trudy

• edwin maks

Halllo geertje,

Ik ga as zaterdag 19 maart naar Aladinn, wanneer ik terug ben laat ik je het weten

edwin

• Helena

Geertje Schreef:

——————————————————-

> zijn van plan om 31mei naar aladdin te gaan

> ……wilden even vragen of het hotel nu al

> weer open is ….of is het nog steeds zo dat

> je in alibaba word onder gebracht ,

>

> graag hoor ik iets van iemand die net terug

> is van (aladdin)

>

>

>

> alvast bedankt ;Trudy

Momenteel is Aladdin nog dicht………..

Mvg.Alie

• stridje

Wij zijn net terug van een week Ali Baba , omdat Aladin nog steeds dicht is net als Jasmin

Maar Ali Baba is ons super bevallen , niks op aan te merken!!

Ook de winkeltjes aan de overkant waren op onze laatste dag allemaal weer open.

Wel heel veel nederlanders in het hotel!!! deze zie je anders niet zoveel met de voorjaarsvakantie , dat viel ons echt op.