parkeren op airport weeze

• joke

Hallo,

afgelopen donderdag (19 augustus) stond er in De Gelderlander (nijmegen en omstreken pagina 23) een heel stuk over parkeren op Weeze.

Buiten de parkeerplaatsen van het vliegveld zelf zijn er ook andere parkeerplaatsen bij gekomen, die goedkoper zijn (met gratis shuttlebus) én er is er een die er voor kan zorgen dat je auto naar die parkeerplaats gebracht wordt én bij terugkeer weer voor de “deur” staat.

De laatste opent op 1 september a.s.

Bij de eerste kun je zelfs je auto parkeren in een bomvrije bunker !!!!!

aangezien je hier geen reklame mag maken: je mag me via “privé reageren” een mail sturen voor die www-adressen.

joke.

• compuleek@hotmail.com

Hallo Joke

Ik zou graag van jouw die www adressen willen voor het goedkoop parkeren op/bij vliegveld Weeze.

groet en alvast bedankt

Sjaak

• jvdvood

Joke, ik zou ze ook graag willen hebben. Alvast bedankt.

JP

• joke

hoi,

ben net terug ( maandagavond) uit hurghada,en heb net m'n computer weer terug die nagekeken moest worden.

zal het straks even opzoeken en via privé reageren krijgen jullie bericht van me.

zal wel niet vandaag zijn, heb nog heleboel te doen vandaag,

groetjes,

joke

• anja

hallo joke zou je ze mijn ook door kunnen mailen we gaan in de mei vakantie alvast bedankt

• joke

is onderweg naar je toe,

joke.

• joke

sorry anja….

gaat niet….

je hebt namelijk geen streepje onder je naam staan….onder mijn naam staat wel een streepje….. wil je dat…. dan moet je e.e.a. veranderen bij je gegevens.

dan maar zo: www.k-parking.de

daarna nederlandse taal aanklikken.

wij hebben er goede ervaringen mee….. auto voor vertrekhal parkeren…. effe bellen…. binnen 5 minuten komen ze je auto al ophalen….. en bij terugkomst ook weer effe bellen dan brengen ze je auto ook weer binnen 5 minuten….maar meestal staat de auto al op je te wachten…

je kan kiezen voor binnen of buiten parkeren…..

groetjes,

joke.

• joke

Anja…

dat bericht van mij over vliegveld weeze is geplaatst op 23 augustus 2010 !!!

wij vertrekken nu weer vanaf vliegveld Dusseldorf naar Hurghada…..

vanaf vliegveld Weeze wordt er niet meer naar Hurghada gevlogen…. dat was 2 jaar… toen ging Hamburg International, de vliegmaatschappij die toen naar hurghada vloog….is alweer …..failliet…..heeft wel een doorstart gemaakt onder een andere naam.

Mocht je toch via Weeze willen vertrekken naar een ander land….. dan wil ik het nog wel even voor je opzoeken…..

joke.

• Vogel

goedkoop parkeren kan ook al voor € 2,50 per dag via www.goedkoopparkerenweeze.nl