titanic

• anja

Hoi egypteliefhebbers,

wie weet het verschil tussen Titanic Beach Resort en Titanic Aquapark, ik lees bij beiden over de glijbanen, het liefst wil ik voor mezelf het strand,de glijbanen voor de jongens en als het even kan ook aan de promenade, de naam ben ik kwijt, want ik heb zo'n hekel aan die taxi's. Ik zag een aanbieding dus wil lekker snel boeken/weg.

Anja

• ina

Nou als je naar deze hotels gaat, moet je wel met een taxi naar de promenada (village road) is te ver om te lopen, en er is verder daar niet veel in de buurt op een paar winkels rond het hotel

• Ingrid

Titanic Beach ligt aan het strand.

Titanic aquapark ligt aan de overkant vd weg en er rijdt een treintje/busje naar het strand van Ali Baba.

• anja

Als je naar de gevens en de foto's kijkt bij Titanic beach zijn de glijbanen daar ook bij, of moet je naar de overkant vd weg ofzo. Ik zal het wel niet snappen misschien. En ja ik bedoelde Village Road. Ach je kan niet altijd alles hebben en zeker met een aanbieding niet.

Bedankt en groetjes Anja

• anja

Geboekt hoor vandaag, tis toch Beach geworden en was weer meer afgeprijsd, dus wel mazzel en over 10dgn al weg, heerlijk !!

Allemaal ook een fijne zomer,

Anja

• mariska000

Ik denk dat dit een goede keus is. Er zijn veel glijbanen, privestrand met huisrif, goed eten. Is ons prima bevallen met 2 kids van 7 en 9 jaar. Heb begrepen van het reisbureau dat Beach ook met het eten beter is, ik twijfelde eerst ook. Ze hebben ook niets met elkaar te maken en zitten niet echt bij elkaar in de buurt.

• anja

ook omdat deze 6 restaurants heeft en die andere maar eentje, als het niet bevalt kun je altijd nog een andere proberen, en met eentje is het gauw een vreetschuur sorry.

zelfs mn zoon v 15jr kreeg nog extra korting en voor 10€ pp ook nog comfortclass voor terug, heen hadden we dit al. Dus echt een koopje en wordt vast genieten.

• Gilbert

Titanic Beach is een prima hotel. Ben er 2x geweest. Veel glijbanen, strand, veel restaurants en een mega groot zwembad maken de keuze eenvoudiger. Dit jaar kregen wij zo'n bungalow op het water met je eigen privé zwembad. Echt super! Wat ook top geregeld is, is het feit dat er een restaurant is, welke alleen voor volwassenen toegangbaar is. Af en toe ook wel lekker om rustig zonder kinderen om je heen te eten.

Eten is dik in orde en de kamers zijn ruim bemeten. De minibar wordt iedere dag bijgevuld met 4 flessen water, een liter cola, sprite en fanta. Daar de prijs zeer aantrekkelijk is bevinden zich veel Russen en Polen in het hotel. Mij is echter nog niet opgevallen dat zij storend aanwezig zijn zoals op menige websites wordt omschreven.

Het animatieteam zorgt gedurende de hele dag voor de kinderen en volwassenen. Daarnaast is er een kinderopvang met 3 dames die alle talen machtig zijn!

Er bevinden zich 3 a la card restaurants in het hotel en 3 buffet restaurants. Per week mag men 1x een a la card restaurant bezoeken. Keuze uit Italiaans, Chinees en Oriental.

Nadeel van het hotel is de ligging. Het hotel ligt ongeveer 15 minuten, per taxi, van het centrum. Buiten het hotel zijn een handvol winkeltjes, verder niets te beleven. Een uitstapje naar de promenade bij hotel Sindbad, een bezoek aan de haven of een tripje naar het oude gedeelte van Hurghada is wel aan te bevelen na het avondeten ;-)

Geniet ervan

• anja

bedankt voor de informatie. Ja op sommige sites wordt Beach verward met Titanic resort en ligt ook echt niet bij elkaar.

De promenade is mij wel bekend waar ik al gereserveerd heb bij het “oranje”cafe voor de wk wedstrijd van nederland,

dus kan ik daarna nog lekker even shoppen. Genieten zullen we zeker doen.

• mariska000

Dat het wat verder van het centrum af ligt is ook wel prettig als je kinderen hebt. Het is s'vonds en s'nachts helemaal stil en je hebt dus ook geen last van de geluiden op de drukke straten zoals toeteren en de oproep van de moskee.