visum gang van zaken

• roche_piersma@hotmail.com

Hallo,

wij gaan 1 juni op vakantie.

mijn vraag is hoe het precies in zijn werk gaat.

krijg je in het vliegtuig een visum kaart net als bijv naar usa.?

hoef ik niets van te voren iets aan te kondigen zo als in USA ?

en als ik het daar te plekken moet doen,hoe gaat dat dan?

kom aan en hoe en wat moet ik dan doen,of gaat het van zelf allemaal ?

ik hoor graag van de mensen die me kunnen helpen.

alvast erg bedankt.

groet roche

• jvdvood

Bij aankomst in de hal de touroperators volgen naar de balie. Of je gaat naar de bank en koopt er daar ééntje, is meestal goedkoper omdat de vertegenwoordiger van de touroperator niets in z'n zak stopt.

Tijdens de vlucht krijg je een kaartje dat je volledig moet invullen, deze bij je paspoort houden als je door de douane gaat.

• Ton

Negen van de tien keer kosten ze bij je tourop. veel meer alleen bij sommige staat dat in de reis overeenkomst daar moet je wel goed op letten anders kan je best wel probleempjes krijgen.

• Hennie

Het ligt een beetje aan de reisorganisatie waar je mee vliegt.Ik heb de laatste keren met Holland International €17 betaald.Maar ook als je alleen een vlucht boekt zonder hotel is het € 17

• nicky

aleen vlucht betaal ik altidj 13 euro nooit meer. ik leg daar 13 euro neer en het is goed.. oke nu heb ik geen visum meer nodig maar voorheen altijd 13

• mariska000

Ik heb met air berlin gevlogen vanaf dusseldorf en ik heb niets hoeven te betalen.

• tonvanhaarst@home.nl

Hallo Mariska,

Normaal moet je een visum hebben, via de reisorganisatie.

Je kunt beter op het vliegveld van Hurghada er zelf een kopen.

Als je de hal ingaat dan moet je helemaal rechtsachter een visum halen.

Daar staan 4 loketjes en je betaald 13 euro pp.

veel plezier

bedankt voor de reacties.

we gaan met holland international tui dus geboekt via dreizen en we vliegen met arkefly.

eerst visum kopen dus en daarna in de lange rij van de douane stappen,en daarna koffers halen lijkt mij toch ?

bedankt voor de reacties.

we gaan met holland international tui dus geboekt via dreizen en we vliegen met arkefly.

eerst visum kopen dus en daarna in de lange rij van de douane stappen,en daarna koffers halen lijkt mij toch ?

• Ton

Het vium kost 15 DOLLAR dus wat we in euro betalen hangt van de koers dollar euro af maar over het algemeen was het 12.5/ 13 €