Mobiel

• Corineo

Heb al aan het zoeken geweest maar kom er niet uit. De laatste keer dat we in Egypte waren met onze mobiel (tele2 abb.) hebben we paar keer gebeld met Nederland en sms gestuurd en schrokken flink van de rekening die we moesten bij betalen. Nu heb ik wel gelezen dat je in Egypte vodafone kaarten kunt kopen met nr. en daar gebruik van maken om naar nederland te bellen/sms. Is dat goedkoper als met een vodafone nr. van Nederland. Wie weet hier meer over of is het gewoon het goedkoopst om vanuit telefooncel te bellen.

• wessam

GEWOON EEN MOBILE NUMMER KOPEN DAAR

KOST APPEL EN EEN EI

VODAFONE OF MOBINIL

BEIDEN ZIJN GOED TE GEBRUIKEN DAAR

JE KAN BIJNA OP ELKE HOEK VAN DE STRAAT EEN WINKEL VINDEN WAAR ZE HET VERKOPEN

IK DOE HET AL JAREN , EN KOST ME GEEN DROL OM SMS NAAR NL TEL NUMMER TE STUREN

DUS DOE HET GEWOON , EN BESPAAR JE EEN HELEBOEL GELD

SUCCES EN VEEL PLEZIER IN EGYPTE

• jimmyjolanda

Je moet alleen wel opletten dat je toestel simlockvrij is, als je daar een prepaid koopt…

• Hennie

Kijk uit bij vodofoon ze verkopen je een kaart en als je na 2 maanden terug komt is het bedrag verlopen !!

Ik ben naar een shop van Etisalat gegaan en dan kan je over de hele wereld bellen voor 2 pond per minuut.

• defamwolters

Kun je in de supermarkt in Senzo Mall ook telefoonkaarten kopen?

• joke

Ja hoor, in de Senzo Mall kun je telefoonkaarten kopen.

Is een hele leuke telefoonwinkel, als je het vraag installeren ze de kaart voor je, vraag even of ze het nummer wat je kan bellen voor het opvragen van beltegoed even voor je opschrijven.

Zorg wel dat alle telefoonnummers goed in je geheugen staan opgeslagen, is mij al eens overkomen dat ik de helft maar op kon zoeken met de egyptische kaart.

Soms kun je bij je hotel ook telefoonkaarten kopen, maar ervaring leert dat bij opwaardeerkaartjes de jongens een extra bedrag voor het opzetten rekenen.

Bij de Sunrice Mall, tegenover Select Garden Beach Resort/Mamlouk kun je ook telefoonkaarten kopen.

De sim-kaart van Vodavone vind ik de beste,

Zorg er wel voor dat je telefoon simlock vrij is……

Joke.

• defamwolters

Joke, bedankt! Wij gaan naar Jungel Aqua park, volgens mij is dat maar een klein stukje lopen naar de Senzo Mall. Ik neem een oud, simlockvrij toestel mee en koop daar wel een kaart. Is volgens mij veel goedkoper dan via mijn nederlands abonnement. :)