Visum Hurghada

• Crazy9

Ik ben gisteren teruggekomen uit Hurghada en wat mij opviel is dat bij aankomst haast niemand weet dat een visum bij de kantoortjes

goedkoper is dan dat je je door iemand laatleiden die met een bordje van je reisorganisatie kalar staat om je naar een rij re loodsen

waar hetzelfde visum duurder is.

Dus voor de mensen die naar Hurghada gaan, je komt de aankomsthal in, dan zie je gelijk van die mannetjes die je linksaf sturen om allemaal

in een rij te gaan staan voor je visum deze kost dan EUR 17,50 maar wat je moet doen is deze te negeren en gewoon rechtdoor lopen daar zie

je een aantal bankjes naast elkaar daar moet je je visum gewoon kopen en kost je EUR 12,50 dus scheelt je 5 euro pp.

• yvettehagen@live.nl

En als je het zegt dan geloven ze je ook nog niet altijd!

Gaan ze toch nog in de rij staan.(td)

Was het lekker weer.?groetjess Yvette

• Crazy9

Haha idd ze geloven het niet altijd.

Je had mensen moeten kijken toen ze 5 euro meer hadden betaald

als wij :-p

Het afgelopen weekend was het ruim 30 graden, heerlijk warm en

weinig wind.

Groetjes,

Remond

• mirandachelsea

Snappen die mensen bij die bankjes (bedoel je bankjes om op te zitten of een bank waar je geld kan halen) gelijk wat je komt doen of moet je eerst met handen en voetenwerk uitleggen dat je een visum wilt?

• Ton

Nee hoor laat je paspoort zien en ze plakken er een visum in

• Crazy9

Haha ik bedoel de kantoortjes waar je geld kan halen.

Die mensen weten zeker dat je een visum komt halen, wij hoefde zelfs

niets te zeggen, ze wisten het al, alleen ze hadden niets te doen.

• mirandachelsea

Dan gaan wij dat straks in juli ook maar eens proberen.

• doornroosje111

Wij ook … in april :-)

Ben benieuwd !

Ik hoorde via via dat je ze hier in Belgie ook kunt kopen, vind ik trouwens héél raar. 40 euro.

• Frans

1

• mariska000

Ik heb via ITS geboekt en ik hoefde helemaal geen visum te kopen en te betalen. Kreeg hem gewoon gratis bij de balie van ITS. Let dus op als je bij een duitse reisorganisatie boekt, het visum kan al inclusief zijn.