babyvoeding en luiers

  • annita

    binnenkort ga ik op vakantie naar hurghada, samen met man en 8 maanden oude dochtertje.

    onze vraag is kan ik daar luiers kopen en babyvoeding.

    het gaat met name om de fruit en groente hapjes kant en klaar in potjes. en als iemand het weet, welk merk het is.

  • carlas

    In het hotel waar ik ben geweest, waren winkeltjes, en daar verkochten ze luiers, er stond pampers op, maar ik denk niet dat het echt dezelfde kwalitiet is als hier. Potjesvoeding kon je kopen bij de drogist. Ik heb het niet gedaan, had genoeg meegenomen…..

  • annita

    doen ze op schiphol niet moeilijk dat je zoveel potjes meeneemt in je koffer?

  • cleopatra

    annita Schreef:

    ——————————————————-

    > doen ze op schiphol niet moeilijk dat je zoveel

    > potjes meeneemt in je koffer?

    Daar snappen ze wel dat je baby op vakantie ook moet eten hoor!

    Waarom zouden ze moeilijk doen?

    Hoe meer je meeneemt hoe liever, overgewicht = KASSA!

  • P.J.

    Transavia 9 Euro per kilo !

  • tohamey

    Vrienden van mij zijn hier net op vakantie geweest met hun 2 kinderen, 1jaar en 2,5jaar. Ze hebben hier ook pampers gekocht van het merk Pampers. Het waren goede pampers maar toch wat verschillend met de kwaliteit in België, er zat wat minder elastiek in, maar ze was er toch tevreden van.

    Babyvoeding (potjes) kan je hier ook volop kopen, alle soorten. Ik geloof merk Nestlé.

    Misschien een tip, een bezoek naar grote winkel zoals Spinneys of Metro, daar vind je heel veel keuze, aan de juiste prijs.

  • annita

    dank jullie wel voor de snelle reactie.

  • set

    wij gaan volgende week met een baby van 6 maanden naar Hurghada. Onze kleine drinkt nog opvolgmelk is dat ook te krijgen daar en weet iemand wat het ongeveer kost?

    bedankt.

  • tohamey

    Met opvolgmelk, bedoel je hiermee van die poeder ???:P

    Hier is wel van die poeder te krijgen, maar de prijs ken ik niet. Toen mijn vriendin haar baby 6maanden was, en hier op vakantie, had ze zelf de poeder meegenomen. Ze had schrik als het een ander merk of zo is, dat de baby hierop zou reageren door misschien krampjes of zo….

    Groetjes

  • Nada

    Ik woon hier zelf met mijn 4 kindertjes. De jongste is bijna 1 en drinkt ook opvolgmelk.

    Je kan deze kopen bij de apotheek, maar is ook verkrijgbaar bij de Metro. Het merk dat ik gebruik het Promil 2 (is voor baby's vanaf 6 maanden).

    De prijs van een bus is ongeveer 35 pond (bij sommige apotheken iets duurder, en bij de Metro is het 34,50).

    Fijne vakantie.