Parkeren Zaventem

• JP

Heeft er iemand ervaring met parkeren op Zaventem? Als ik vergelijk met Schiphol kost het twee keer zo veel om daar te parkeren. Iemand een idee waar je voor een normaal tarief kan parkeren bij het vliegveld daar?

Jean Paul

• ina

Hallo

wij waren in mei voor 16 dagen € 111,00 kwijt overdekt lang parkeren.

groetjes

ina

• Paola

Google eens even bij Car Hotel. (Ik dacht zelfs Quality Car Hotel)

Dat is een parkeergarage bij Cargo Zaventem. Er rijdt een shuttle bus heen en weer. Wij waren er voordeliger uit dan bij Schiphol. Reserveren via internet gaf korting.

• Paola

http://www.carhotel.be/

• JP

Hallo Ina,

Was dat op die parkeerplaats bij de terminal? En hoe heb je gereserveerd?

Jean Paul

• JP

Dit is inderdaad die dure parkeergarage, meer dan 2x zo duur als op Schiphol.

• Jeannet

Hoi Jean Paul

Wij hebben februari dit jaar van zaterdag t/m zaterdag geparkeerd in de overdekte terminal.De kosten waren 76 euro.

Je kunt helaas niet reserveren.

Carhotel was duurder en daarom niet gedaan.

We waren in ieder geval goekoper uit dan zolang parkeren bij het autohotel Rijsenhout bij Schiphol.

Succes Jeannet

• anita van dijke

Wij gaan al 5 jaar naar hurghada en parkeren altijd via www.airparking.com, een bewaakte, redelijk goedkope parking vlakbij vliegveld. Altijd goed geregeld met een shuttle-bus en bij terugkomst 1 belletje en binnen 5 minuten staan ze er !

groetjes Anita

• Rosita

Hallo,

ik weet Parking, tel 0473.739662 dit kost 50 Euro voor een week in geloten park en je word gebracht naar zaventem en ze komen je ook halen.

Mtr

• Mashi

Als je naar de site van Zaventhem gaat kan zien wat het kost P3 is het goedkoopst.