Hallo, wij gaan met de kerst naar hotel Sunrise Holiday resort.
Kan iemand ons vertellen of ze daar iets aan kerst doen en hoe dit hotel bevallen is.
Groetjes Esther.
Hoi Ester.
Wij zijn gisteren terug gekomen uit het Sunrise Holiday Resort.
Een prima hotel. Alles goed schoon en het eten is er prima. Er was misschien maar 1 puntje wat minder was en dat waren de bedden. Deze waren voor mij wat aan de harde kant. Maar gewoon de sprei er dubbel onder en je kunt prima slapen.
Wij waren hier voornamelijk om te duiken. Mocht je willen duiken of snorkelen dan raad ik je Voodoo divers aan. Deze kun je vinden bij het Bella Vista Hotel. Een top duikschool met erg leuke mensen.Echte aanrader. Dan wens ik jou een hele prettige vakantie toe. Voor ons was het in ieder geval een onvergetelijke week.
Groetjes Antoinette
hoi ik ben net terug uit hurghada, sunrise garden beach.
een geweldig hotel!
ze doen er wel aan kerst maar hoeveel weet ik niet!
ze waren 2 dagen geleden de grote hal aan het versieren voor de kerst met een grote auto met kerstman en een adventskrans stond er ook.
ook hadden de koks twee geweldige koek-huizen gemaakt! eentje helemaal van witte chocolade en een vran peperkoek of iets dergelijks. ook dit stond nuuitgestald in de hal, de ramen werden beschilderd met kerstman en dergelijke.
ik denk persoonlijk dat het hotel wel aan kerst doet ivm alleen maar toeristen.
de bevolking daar zelf doet er dus niks aan!
neem ff per mail contact met me op, om te kijken of je naar het zelfde hotel gaat, want sunrise schijnt er 4 te hebben in hurghada!
ik kan je dan wat tips geven om je verblijf super leuk te maken.
hoop wat van je te horen!
groetjes stella
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?