Hotel met glijbanen?

• Kala123

Weet iemand een goed hotel met glijbanen en lekker eten? Het mag zowel in Hurgada als Sharm el sheik zijn.

Alvast bedankt!

• Ermo

Wij zijn afgelopen Augustus naar Titanic Aqua Resort geweest. Dit is een hotel in Hurgada en heeft een heel aquapark tot je beschikking. Voor jong en oud. Wij hebben ons uitstekend vermaakt. Het eten was ook goed, je kon zelf van alles opscheppen, het kwam wel voornamelijk wel steeds op hetzelfde neer maar met een beetje eigen fantasie maak je elke keer weer een lekkere maaltijd. Vooral het desertbuffet was heerlijk!

Mocht je meer willen weten of foto's willen zien dan hoor ik het wel

Groetjes Monique

• cor (voodoodivers)

Hou er wel rekening mee wanneer je komt en vraag het goed na want ik geloof niet dat de glijbanen het hele jaar open zijn. Ben er zelf eens in november geweest en toe waren ze gesloten.

Cor

• Ermo

Wij waren in Augustus en dan is het Hoogseizoen,maar is dat aquapark dan niet het hele jaar open?

Je boekt het hotel toch mede vanwege de glijbanen. Dat is ook een domper voor de mensen die later in het jaar gaan.

• cor (voodoodivers)

Hallo Erno,

Volgens mij is het aquapark niet het hele jaar geopend.

Gisteren reed ik er aan de achterkant langs en zag geen activiteiten.

Als het echt belangrijk is wil ik ze wel bellen voor je.

• Ermo

nee hoor dat is niet nodig, was alleen benieuwd want een vriedin wilde volgend jaar in December daar weer naar toe maar als er geen aquapark niet open is dan heeft het geen nut. Maar als alles goed gaat dan komen we volgend jaar Juli jullie kant weer op. Zo goed is alles bevallen en dan vooral de heerlijke warmte.

In ieder geval hartelijk bedankt

• Sonaya

Je hebt ook Sindbad Aqua Hotel, of zoiets. Nu te boeken bij Neckermann.

• niek

ik ben er vorig jaar in december geweest en toen was het gewoon open hoor

• nelleke

Hoi Hoi

Ik ben vorige jaar febr. in titanic geweest, echt perfect voor de kinders, voor alle leeftijden eigenlijk…

We gaan komende voorjaarsvakentie weer, wordt de 6 de keer naar hurghada voor mij dus als je vragen hebt kom maar op

• Mirjam

hallo, bij welk reisbureau kan ik (voordelig) een reis boeken naar het Titanic Aqua Resort? We willen begin augustus gaan.

Groetjes, Mirjam