arabia bel air beach resort.

• Ikkie

Hallo,

Over 2 weekjes vertrekken wij voor 8 dagen naar het arabia bel beach resort in Hughada.

Op internet staat bij faciliteiten dat er een badhanddoekservice is voor het strand en zwembad. Wie heeft hier ervaring mee, en klopt het dat je deze dan gratis mee mag nemen naar het strand? Zou wel erg fijn zijn.

heeft iemand nog ervaringen met dit resort, zo ja reageer dan! Ik ben super benieuwd naar jullie reactie's. wat zijn de dingen die we moeten doen, en wat juist niet in egypte. Het is namelijk maar eerste keer!

groetjes Miranda

• Judith 12-02-2006

Hoi… wij hadden ook een badhanddoekenservice… ideaal!!! Geen grote badlakens meenemen hoor!!! Je krijgt in het hotel een `towelcard` en daarmee haal je iedere dag een schoon badlaken op. Die mag je overal mee naar toenemen als je hem maar netjes weer inlevert `s avonds.

Ik had 8 grote badlakens bij me.. (we waren daar met z`n 4tjes)… jammer van alle kofferruimte!! :-)

Groetjes Judith

• Ikkie

Hoi Judith,

dit was ook in het arabia bel air beach resort?

hoe vond je het resort verder?

bedankt voor je reactie!

groetjes.

• Hetty

het arabia bel air beach resort is een prima resort en de handoeken service is nagenoeg in alle hotels hetzelfde dus geen grote badlakens mee je krijgt inderdaad een towelcard en daar kun je een handoek voor krijgen voor het strand of zwembad is je handoek te nat vraag je gewoon een nieuwe ze doen niet zo moeilijk.

veel vakantie plezier

hetty