Google Earth

• BrendaB

Hallo Hurghada gangers/-bewoners,

Misschien kunnen jullie me helpen.

Ik wil in mei naar Hurghada en zat gister alvast wat te surfen hier en daar en ook op Google earth. Nu zie ik volgens mij iets in Hurghada wat lijkt op opgravingen. Kan dat of is het heel iets anders? Ik zie ook iets van een groot vierkant terrein met iets wat lijkt op een moskee en iets anders wat lijkt op een soort grotwoningen met paadjes kris kras over het terrein.

Wie (ik zie dat hier ook mensen komen die daar wonen) kan mij wat vertellen daarover?? Vooral omdat ik er nergens iets over lees. Misschien is het heel iets anders dan ik denk :-)

Groetjes Brenda

• rene

waarschijnlijk een bouwput…..sorry…

• BrendaB

Ik hoop het niet Rene! Ben je er geweest dan?

Bv coordinaten 27gr. 14'47 N en 33 gr. 50'12 E op Google earth. Ziet er erg interessant uit.

Heb eindelijk ons hotel gevonden (geloof ik) Arabia beach, een stukje landinwaards zie je daar wat vlaktes met iets vreemds erop. En wat noordelijk daarvan een vierkant met volgens mij een moskee?

• rene

ben daar aan de bovenkant langsgekomen: braakliggend terrein met alleen rotsblokken.

• Jol

Hoi Brenda,

Er wordt nog steeds heel veel gebouwd in Hurghada en dat zie je makkelijk als bijv, opgravingen. Ik had zelf een versie van Google waarop mijn huis in Hurghada niet eens op stond. Bij de versie van Google Pro was mijn huis wel te zien. Bij grotere hotels zie je als je goed kijkt ook de kleine huisjes van de werkers, die lijken helaas vaak op krotjes.

Jol

• Jol

Hoi Rene,

Goeie vakantie gehad?

Jol

• rene

Ja geweldig, veel gezien onder water. Lekker gegeten?

• BrendaB

Goh, jammer Jol, en ik dacht nog wel dat ik een onbekende opgraving had gevonden :-))

Nu moet ik er toch maar echt naar toe om het te bekijken.

Heb een voorboeking lopen voor de meivakantie, weet jij of het dan ook zo moeilijk is om plaats in een vliegtuig te krijgen als naar Turkije?

Als alles goed komt ga ik begin mei die “opgravingen” bekijken!

Groetjes,

Brenda

• Jol

haha,,ja, thanx..we hebben gegeten tot we buikpuin kregen. maar dat was het waard!

Jol

• JoseK

Hey Brenda,

ik zag je staan en ik dacht; dat kan ik ook.

lekker gewerkt vandaag, was het weer gezellig??

groetjes

Jose