villamax resort

• JPVDE

Hallo,

Ben van plan in Hurghada(villamax resort)een appartement aan te schaffen.

Weet iemand hier meer over?

JP

• cor (voodoodivers)

Hetzelfde appartement kost je zo'n 13000 euro (Moubarak 6 bedoel je denk ik)minder als je het zelf aanschaft. Net als alle inboedel die ze aanbieden.

Dit weet ik omdat ik er ook naar gekeken heb.

Ik rij er bovendien regelmatig langs en sinds een jaar zit er niet veel beweging in.

Een kennis van mij wilde daar ook iets kopen en heeft er inmiddels vanaf gezien.

Hij vond daar naast een aantal andere zaken ook te veel lawaai. Het complex ligt tegenover het vliegveld.

Op een aantal achterliggende pagina's is er ook al eens over geschreven.

Wellicht kun je eens kontakt met de mensen opzoeken die er al 1 gekocht hebben.

• JPVDE

Hallo,

Het resort waar ik het over heb is Mubarak 7 net buiten Hurghada en zou pas opgeleverd worden in juli 2007.

Ik denk dat je het hebt over m ubarak 6 nabij de luchthaven?

Alvast bedankt.

Mvg,

JP

• cor (voodoodivers)

Moubarak 7 ken ik ook. Heb ook de aannemer gesproken in zijn kantoor te Hurghada.

Kost voor een heel huis (dus de gehele 2 onder 1 kap) 625.000 LE aan de binnenkant en aan de zeekant, de voorste rij 725.000 le.

De voorste rij kan dan nog extra grond bijkopen tot vlak voor de weg.

30 LE de m2.

Je moet dan wel een paar dingen zelf af laten bouwen, maar een paar bouwvakkers kosten hier niets.

Heb net onze woning binnen laten schilderen. Schilderen kost 1,5 tot 2 LE per m2 zonder verf, maar dat kost ook weinig.

Een deur met plamuren en schuren 10 LE voor een raam heb ik hetzelfde gegeven.

Zelf vinden we het net iets te ver buiten Hurghada.

Zonder auto kun je daar eigenlijk niet wonen, veel busjes rijden daar niet langs.

• Suzan

Hoi Cor,

Hoe ben jij aan je schilders en bouwvakkers gekomen? Doen ze het netjes en houden ze zich aan de afspraak?

gr.

Suzan

• cor (voodoodivers)

Kijk wij wonen hier al 4 jaar. We kennen hier wat bouwvakkers.

Afspraken maken is niet altijd makkelijk, maar dat is op te lossen door ze geen geld te geven voor alles af is.

Voor geld doen ze hier alles, dus maken ze ook de klussen af.