titanic aqua resort

• Ermo

Wij denken volgend jaar weer naar dit hotel te gaan maar willen niet meer aan de zwmbadzijde zitten ivm de herrie van de disco. We willen dus nu aan de straatkant zitten, valt dit te regelen met het boeken van dit hotel omdat je al voor de tweede keer terug komt, zouden ze daar aan voldoen? Wie heeft dit al eens meegegemaakt en kan daar meer over vertellen

In afwachting van alle reacties groet ik jullie

Monique

• rene

Heb je al geprobeerd te mailen met het hotel? Klant is koning, lijkt me…

• Ermo

Nee heb ik nog niet geprobeerd maar het is een goed idee

Dank je wel

• Jol

Hallo Ermo,

Meestal is het zo dat het reisbureau waar je boekt een contract met het hotel heeft voor het aantal kamers en welke. Dus, als je niet rechtstreeks in Egypte boekt dan ben je afhankelijk welke kamers afhankelijk van seizoen, aantal etc. je reisbureau gereserveerd heeft. Maar dat maakt het niet onmogelijk, vragen kun je het altijd bij je reisbureau.

Jol

• Ermo

Dank je wel voor de reactie

Ermo

• Judy

Wij zijn net terug..en hadden op voorhand dit bij onze reisorganisatie aangegeven omdat we een dochter hebben van 1.

Toen we aankwamen kregen we een suite aan straatzijde, dus goed geregeld. Daarnaast is de muziek van de discotheek 's avonds niet zo goed meer te horen (tenminste..niet toen wij er waren).

Het lijkt me niet een hotel wat daar moelijk over doet, goede fooien geven en alles komt in orde. Alles wat wij evt. vroegen voor bijv. onze kleine werd in no time geregeld (daar hebben wij ze wel vriendelijk voor bedankt met een leuke fooi en een opblaaskrokodil)

Veel plezier

• Ermo

Hallo,

Het is heel mooi dat jullie het zo ervaren hebben maar bij ons was dat dus niet zo.

Wij kregen bij aankomst een tweepersoons kamer terwijl we met 4 personen waren (wel gelijk gemeld maar geen andere kamer) we kregen laat ons beddegoed terwijl de kinderen bekaf waren en wij ook. De dag erna weer geen andere kamer dus nog een nacht de jongste op de grond moeten slapen. Pas na 2 dagen kregen we de kamer waar we recht op hadden.

Mijn vriendin die ook met haar gezin mee was kreeg ook die mooie suite maar heeft ook tot s' nachts 01.20 uur op het beddegoed moeten wachten. En dat terwijl het hotel weet dat je met 4 personen aankomt dan hoor je wel de kamers klaar te hebben (je moet er tenslotte ook al om 12.00 uit).

Maar voor de rest hebben we wel een lekkere warme vakantie gehad waar we met plezier op terug kijken en als alles door gaat gaan we volgend jaar weer allemaal terug maar dan naar een ander hotel.

Groetjes

• Judy

..als je écht twijfeld zou ik een ander resort boeken. Plaats zat en een taxi richting het Aquaparc kost, als je goed onderhandeld, bijna niets.

• Ermo

nee dat is zo maar als alles doorgaat gaan we volgend jaar naar Ali Baba en dat ligt aan de overkant, je krijgt dan 1 x een gratis kaartje voor het aquapark.

Dus we zien wel