mindervaliden

• Nanda

Hallo

Dit is mijn eerste bericht hierop die prikbord en ik heb dus gelijk een vraag, is dit land geschikt voor mindervaliden.

Ik heb dus reuma en kan niet zulke lange stukken lopen, maar mijn dochter van 12 wilt heel graag naar dit land toe oa ook om daar alles te bekijken de pyramiden en nog meer van dat soort dingen.

Nu gaat er ook een vriendin van mij mee, is het verstandig om hun 2 alleen te laten gaan dat ik dan lekker ga bakken of heeft iemand enig idee of het ook voor mindervaliden te doen is.

Graag hoor ik van jullie

Groetjes nanda

• rene

Wat is je vraag? Of je mee zult gaan naar Egypte, of mee op excursie?

• Nanda

op excursie bedoel ik hier mee

ik had al getypt of mee zal gaan of gaan bakken dacht dat het wel begrepen werd

• rene

Ik kan me voorstellen dat Luxor dan te veel voor je is. Vallei der koningen is (denk ik) zwaar voor jou, net als de tempel van hatsepshut. De korte excursie naar Cairo daarentegen…. In het museum kun je zitten waar je wilt, de piramiden en sfinx is ook niet erg veel lopen. Bij de langere excursie ga je ook naar Khan el Khalili. Misschien dat dat weer te veel lopen voor je is. Succes met je keuze in ieder geval.

Groeten René