Typisch Hollands

• Berto

Ja, ja, ja ik weet het het is een echte Hollandse vraag. Maar 11 oktober ben ik in Hurgada, ik wil graag weten of daar ergens een cafe is waar men voetbal van het nederlands 11tal uitzenden??

Iemand een iedee?

groet

Berto

• maria

ja, the peanuts, die hebben een tv staan

zitten naast het 3 corners hotel

en de managers zijn nederlanders

• Berto

Danj Maria,

Nu kan ik rustig op vakantie gaan. ;)

• marja

Hoi Berto,

In papa'sbar. Een gezellig hollandse kroeg. Kun je ook vinden in de egypte startpagina. Een echte aanrader.

gr. Marja

• Berto

Over Papas Bar heb ik inderdaad veel over gehoord! Ben benieuwd.marja schreef:

• Bea

ja papa's bar denk ik ook dat je moet zijn! zit vlakbij peanuts trouwens! daar wordt zoiezo een sport uitgezonden op een beamer met groot scherm volgens mij…daar zulle ze die dag vast wel ned. elftal uitzenden!

• Berto

OK dank je wel. Mijn oranje shirt is al ingepakt ;)

We zitten zelf in Ali Baba Resort. Iemand een idee wat een ritje met de taxi kost naar het centrum. Is geloof ik een kilometer of 14???

• shoushou

taxi kost ongeveer 15 pond naar het centrum

• aart

we hebben woensdag gewoon op nederland 3 psv gezien. op een groot scherm. ze hebben alle zenders dus zondagavond om 7 uur gewoon talpa. op de nieuwe boulevard, tegenover royal palace hotel. nieuwe zaak, heet orange cafe, onder nederlands management met hollandse hapjes. is net nieuw. makkelijk te herkennen: er staat een hele grote sinasappel voor de deur en werkelijk alles is oranje.