Irritaties duitsers, russen en italianen

• Suzanne

Elk jaar verbaas ik me hier weer over: het asociale gedrag van vele Duitsers, Russen en Italianen. We zijn net terug van een heerlijke vakantie in Egypte, Hurghada maar wat heb ik me geergerd aan het gedrag van deze mensen.

Tijdens het eten staan ze alllemaal te dringen om zoveel mogelijk op te scheppen om vervolgens meer dan de helft te laten staan. Maar dat is dan nog niet het toppunt. Het personeel luidkeels uitschelden en behandelen als beesten….wie geeft die mensen het recht andere mensen zo te behandelen? In het hotel waar wij zaten (Beach Albatros Resort) werkt het personeel ontzettend hard om de gasten te vermaken en ze te voorzien van eten maar ze worden behandeld alsof het nietsnutten zijn die de ‘koningen’ moeten dienen. Ze verbeelden zich echt teveel en ik weet zeker dat wanneer ik me in Duitsland, Rusland of Italie zo gedraag dat ik binnen de kortse keren in de kreukels ligt.

Ben ik nu de enige die hier zo over denkt?

Suzanne

• Wilfried Aanraad

Nee zeer zeker niet het zijn gewoon beesten anders kan ik ze niet noemen.

• Petr@

Behalve de door jou genoemde ergernissen, irriteer ik me mateloos aan die domme bimbo's van ALLE nationaliteiten die topless zonnen én rondlopen, aan het strand, bij het zwembad en op de boot, notabene in een moslimland. Hoe dom kun je zijn? :?

• Jol

Mmmh, ik irriteer me aan geen enkele tourist.

Jol

• Frans

Ik ook niet ben er voor mijn eigen vakantie, ben ook blij dat ik geen arabisch spreek want dan zou ik ook nog verstaan wat het personeel tegen je zegt, terwijl jij denkt dat jij je voorbeeldig gedraagt. Ze zijn het daar ook wel gewend hoor, en de egyptenaren zijn zelf ook niet allemaal zo netjes als ze doen voorkomen.

Groet, Frans

• Suzanne

Petr@ schreef:

>

> Behalve de door jou genoemde ergernissen, irriteer ik me

> mateloos aan die domme bimbo's van ALLE nationaliteiten die

> topless zonnen én rondlopen, aan het strand, bij het zwembad

> en op de boot, notabene in een moslimland. Hoe dom kun je

> zijn? :?

Inderdaad Petra, dat snap ik ook echt niet! Het staat notabene vaak nog aangegeven in de welkomsbrief die je krijgt. Werkelijk…sommige mensen hebben overal lak aan.

• Jol

Het hotel waar ik altijd gaat zwemmen heeft een heel zonneterras voor topless zonnebaden.

Jol

• Robuittuk

ik zon altijd topless

• Suzanne

Robuittuk schreef:

>

> ik zon altijd topless

Haha, dat is waarschijnlijk dan maar goed ook Rob ;-)

• Suzanne

Jol schreef:

>

> Het hotel waar ik altijd gaat zwemmen heeft een heel

> zonneterras voor topless zonnebaden.

>

> Jol

Jol, in elke reisbrochure en informatie over Egypte geeft aan dat men respectloos is wanneer ze in ‘moslim’ landen topless gaan zonnen. Ik heb meerdere mensen gesproken (egyptenaren) die aangeven dat het niet mag en dat wanneer men dat wel besluit om te doen, als zeer respectloos wordt aangezien. Tevens hebben ze aangegeven dat geen enkel hotel goedkeuring krijgt om een gedeelte van het strand te gaan gebruiken voor dames die wel besluiten topless te gaan zonnen dus ik weet niet in welk hotel jij/u dan zit??

Iedereen moet dit voor zichzelf weten natuurlijk maar wanneer ik in een ander land ben, probeer ik me zoveel mogelijk aan te passen.