nooit meer ali baba

• wilma

Nooit meer ali baba hotel zo slecht eten heb ik het nog nooit gehad,iedereen klaagde hierover slecht en geen variatie ,veel mensen ziek zelfs meisje van animatie lag 1 dag in ziekenhuis met acute voedselvergifiging.Manager doet er niets aan hotel zit toch wel vol met russen en die eten alles.Sávonds de buitenbar om 11 uur dicht en kan je binnen zitten en mag je geen drank naar buiten meenemen,disco is helemaal zomers niet open,geen toiletten bij het zwembad dus alle kinderen in het water plassen.Nee voor ons geen alli baba meer in hurghada.Erg jammer van het complex want de tuinen zijn mooi groot zwembad en de kamers waren ook goed,jammer dat ze het op deze manier het kapot maken.

• petra.b

hallo allemaal

helaas zijn wij het eens met wilma

wij zijn van 6-7 tot 21-7 in ali baba geweest

zwembad is schitterend ook de tuinen zijn supermooi en netjes

eten vonden wij ook barslecht,maar goed dat er kaartjes voor de bakken stonden zodat je wist wat voor soort vlees er in moest zitten

voedselvergiftiging helaas weet ik er vanaf,heb daar 3 dagen in het ziekenhuis gelegen zo ziek was ik

het ziekenhuis was PERFECT zoals je daar geholpen word

s'morgens voor 9 uur geen normale bak koffie te krijgen omdat de bar dan nog dicht was

handdoeken worden bij het zwembad weggehaald door de staf,terwijl je de wekker moest zetten om een bedje te bemachtigen

onze dochter van 13 die regelmatig lastig werd gevallen door het restaurant personeel

animatie slecht sávonds,dus zochten wij ons plezier in de dutch bar

heel vervelend dat de all in ophield na 4 uur s'middags terwijl je laat in de avond ging vliegen (terwijl je de eerste dag pas tegen 11 uur s;avonds aankwam)

egypte is een prachtig mooi land dus volgend jaar lekker weer naar grand plaza

als iemand vragen hebt stel ze gerust

m.v.g petra.b

• Gina

Zijn jullie ook bij Aladdin geweest? Daar hebben wij net voor geboekt voor maart 2007.

• noetisis

hoi

Voor ons hetzelfde laken en pak nooit meer alibaba

• petra.b

hoi gina

wij zijn bij aladdin binnen geweest maar kan daar geen oordeel over geven,over hoe het daar precies is

het zag er van binnen heel mooi en netjes verzorgd uit

en het ene hotel zegt niets over het andere hotel

• Gina

Nee dat klopt, maar omdat ze bij elkaar horen, samen met Jasmine.

• wilma

Bij aladdin hebben wij nog het beste gegeten en was er ook s'avonds meer gezelligheid,jasmine vonden wij het eten ook slecht.

• Gina

He gelukkig, nog een beetje licht in de duisternis. Maar ik denk ook dat het in de zomermaanden veel drukker is. Zodat er natuurlijk veel meer mis kan gaan. Maar we blijven positief, en kunnen het bijna niet meer afwachten. al moeten we nog 7 maanden geduld hebben. Maarja de voorpret is ook leuk.

groeten Gina.

• noetisis

Ik ben er 2 jaar geleden in oktober geweest en toen was het ook bagger en geen vakantie tijd