Beste Egyptenaargangers wij zijn net terug uit Egypte en ik kan niet anders zeggen dat het mijn hart gestolen heeft. Wij hebben genoten van de zee(prachtige vissen) de mensen( ontzettend aardig) het land(de weg naar Luxor) de oudheid (luxor).
Al met al een topvakantie. De temperatuur goed te doen, van de 12 dagen 10 dagen wind aan het strand. Het hotel Alf leila wa leila was erg goed. eten goed,alles erg schoon, mensen er behulpzaam. Natuurlijk willen de verkopers dat je komt kijken in hun winkel maar als je aangeeft dat je dat niet wilt en rustig doorloopt was er bij ons niets aan de hand.
Wij zijn niet naar de stad geweest dus weet niet wat ik dan gemist hebt. bij ons hotel was een vrij groot winkelcentrum en daar gewinkeld(souveniers gekocht).
Wil je echter geen tijd besteden aan het kopen van souveniers tijdens je verblijf in hurghada dan heb je alle gelegenheid omdat op het vliegveld te doen , daar zijn best veel bazaars.
Her regelen van een excursie buiten je reis agent om is haast niet te doen. De receptie wilde het voor ons regelen maar werd teruggefloten. Het is ons wel gelukt bij een andere reis agentschap omdat wij een andere dag wilde.
Wij komen er zeker terug. Sorry Cor had je telefoonnr niet meegenomen maar dacht dat je bij ons in de buurt zat maar begreep later dat je 14 km verderop zat. toen maar de snorkelclub uit het hotel genomen. Maar als nog bedankt voor al je adviezen. gr Wil