Huizen kopen in Hurghada

• maya spijk

Hallo Allemaal

Hier toch weer even een berichtje over de oplichterspraktijken in Hurghada met het kopen van huizen.

Elke keer als ik in Hurghada kom hoor ik weer van die vreselijke verhalen van de mensen die weer voor heel veel geld zijn opgelicht met een huis of een stuk land kopen.

Ook de Nederlandse firma's doen er lustig aan mee. Prijzen die 2 tot 3 maal zo hoog zijn dan in werkelijkheid.

Ik kan u alleen maar waarschuwen: ALS U WAT WILT KOPEN GA EERST VRIJBLIJVEND KIJKEN EN INFORMEER EERST EENS BIJ DE MENSEN DIE AL IN ZO'N PARK WONEN, WAAR EN HOE ZE GEKOCHT HEBBEN.U ZULT VERSTELD STAAN HOEVEEL ELLENDE U ZICH KUNT BESPAREN ALLEEN AL DOOR INFO TE VERKRIJGEN.

Ook kunt u mijn man of mij altijd raadplegen, wij hebben ook de ndige ellende gehad. Als wij u helpen kunnen dan doen we dat graag.

(tel.nrs verwijderd, plaats liever je emailadres, ivm evt misbruik!)

gr.Maya

• Windlover

Ben ik volledig met u eens. Maar aan de andere kant zijn er ook genoeg bonafide makelaars, dus niet allemaal over een kam scheren.

Heb zelf ook de verantwoordelijkheid over enkele flatgebouwen in Hurghada die ik ter verkoop aanbied en speciall voor Europeanen, en ja alle mensen die tot nu toe bij mijn bedrijf gekocht hebben zijn bijzonder tevreden, (helaas geen Hollanders, maar Engelsen, Duitsers en Belgen) Zou graag wat Hollanders hier zien. Mocht men informatie wensen kan men mij een e mail sturen en dan kan ik precies uitleggen hoe het bij ons in werk gaat wat betreft de verkoop en de eventuele belasting voordelen die de aankoop van een huis in Hurghada met zich mee kunnen brengen.

In ieder geval sta ik eveneens open om alle vragen van potentiele kopers te beantwoorden.

• Frans

Beste windlover, een e mail sturen lukt op de een of andere manier niet, maar kun jij mij meer info sturen over je projecten? prijzen, bestek en plattegronden. Wel in Hurghada.

Groet, Frans

• Windlover

Gaarne jullie email and dan stuur ik alle gegevens op !

Een ander email addres waar je me kunt mailen is:

r.roosen-aka@link.net

hartelijke groet

• Petr@

Hoi R.

We hebben al over “huizen kopen” gesproken tijdens je visit bij Arabella in Hurghada. Wil je mij ook informatie toesturen?

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Petr@

• Windlover

uiteraard, helaas ben ik je email kwijt….ja ik weet het…slechte zaak !!! dus stuur me die nog even toe.

Groeten

Robert

• Petr@

You have mail ……….. op je gmail account!

Trouwens, via de info achter mijn naam staat ook mijn mailadres :D

• Frans

ook bij mij

• Anna

Hallo Maya,

Wij willen ook een appartement kopen in Hurghada

Als je ons wat meer info kunt geven over de valkuilen die er zijn bij het kopen van een appartement, zouden wij dat zeer op prijs stellen.

We zijn namelijk van plan om volgende maand naar Egypte te reizen om te gaan kijken.

Alvast bedankt,

Anja maya spijk schreef:

>

> Hallo Allemaal

>

> Hier toch weer even een berichtje over de

> oplichterspraktijken in Hurghada met het kopen van huizen.

> Elke keer als ik in Hurghada kom hoor ik weer van die

> vreselijke verhalen van de mensen die weer voor heel veel

> geld zijn opgelicht met een huis of een stuk land kopen.

> Ook de Nederlandse firma's doen er lustig aan mee. Prijzen

> die 2 tot 3 maal zo hoog zijn dan in werkelijkheid.

> Ik kan u alleen maar waarschuwen: ALS U WAT WILT KOPEN GA

> EERST VRIJBLIJVEND KIJKEN EN INFORMEER EERST EENS BIJ DE

> MENSEN DIE AL IN ZO'N PARK WONEN, WAAR EN HOE ZE GEKOCHT

> HEBBEN.U ZULT VERSTELD STAAN HOEVEEL ELLENDE U ZICH KUNT

> BESPAREN ALLEEN AL DOOR INFO TE VERKRIJGEN.

> Ook kunt u mijn man of mij altijd raadplegen, wij hebben ook

> de ndige ellende gehad. Als wij u helpen kunnen dan doen we

> dat graag.

>

> (tel.nrs verwijderd, plaats liever je emailadres, ivm evt

> misbruik!)

>

> gr.Maya