DVD's

• Windlover

Ok daar gaan we weer!! Enkele mensen die naar Hurghada zijn gekomen hebben voor mij wat DVD's meegenomen, ik heb ze nu allemaal gezien en ben klaar voor wat nieuwe.

Degene die naar Hurghada komen en wat DVD's mee zou willen nemen voor mij, dat zou ik zeer op prijs stellen. Weet dat in Nederland ze erg goedkoop zijn, 3 voor Euro 15 of zo. Ik hou van Action, Adventure en Comedy.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank !!

• Petr@

Zak drop ook al op???? :D

Gr. Petr@

• Windlover

Zak drop al lang op :)) Maar een nieuwe lading onderweg !! Jullie weer thuis en “in de regen” !!!

Dus dan maar weer rechts om keer ,aken en weer terug naar de zon !!

Groetjes

Rob

• Petr@

Ik heb inderdaad weer zin om terug te gaan, dat regenachtig weer hier is me toch een tegenvaller :( bah

Misschien zijn we er weer over een paar maanden/weken …….. ligt eraan. Op 1 november a.s. is de management change van Arabella een feit, ik weet niet of de sfeer en de service van hetzelfde niveau zijn dan nu het geval is.

Weer drop meenemen?????

Mar salaam.

• Windlover

Ik denk dat er weining veranderingen plaats zullen vinden in de “day to day” operation. Denk ook dat de meeste employees gewoon blijven. Meestal wordt alleen de General Manager en de Financial controller vervangen.

En uiteraard als je weer komt is drop altijd welkom.

Masalama !!

Denk maar zo, regen is goed voor je huid, dat zeggen ze tenminste !!!!