nog een paar weken

• marco

hallo,

wie gaan er nog meer 2 sept naar hurghada?

wij gaan voor de vierde keer naar jasmin vilage.

• Jolanda1966

Hoi Marco,

Wij gaan 5 september naar Hurghada, naar Iberotel Arrabella.

Voor de eerste keer en we hebben er enorm veel zin in.

Lezen zoveel positieve dingen dat het wel een fantastische vakantie moet worden.

Ben benieuwd of er nog meer mensen die datum naar Arabella gaan of naar Hurghada.

Jullie zijn in ieder geval enthousiast, anders ga je niet voor de 4e keer terug, lijkt me.

• carol42

Hallo allemaal,

Wij vertrekken toch iets eerder, wij gaan 15 Augustus naar Hurgahda vorig jaar voor het eerst en ontzettend enthousiast terug gekomen vandaar dit jaar weer, ik vind het een heerlijk land, wij gaan naar Calimera Golden Beach ik kijk er al zo naar uit. Wij vliegen met Arkefly en vertrekken om 17.45 uur, ben ook benieuwd wie er nog meer gaan naar dit Hotel, wij nemen twee meiden mee van 15 en 12 jaar gaan er misschien nog meer tieners vraagt mijn dochter? In ieder geval wenst ik jullie een hele fijne vakantie toe en ik weet zeker dat het gaat lukken, het is echt geweldig!!

groetjes carol

• Wim Mulder

Hallo Carol,

Wij (2 jongens van 19 jaar) gaan 22 Augustus naar Hurghada toe! Wij verblijven in het Grand plaza hotel! Wij hebben er ook weer enorm veel zin in!!

Wij vliegen op 22 Augustus om 16.00 uur met Holland international.

Veel plezier!!!!

Groeten Harko en Wim,

• Laura

Wij gaan 5 september voor 2 weken naar Hurghada en vliegen met Martinair. We hebben de vluchttijden nog niet doorgekregen. Hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in!