wat moet ik doen

• ina

goedemorgen mensen

gisteravond hebben mijn man en ik besloten dat we dit weekend op vakantie willen naar egypte *hurghada) palace resort 8 dagen

vertrek a,s zondag

nu is mijn vraag aan u

we hebben geen vaccinatie gehad…

is het dan verstandig er naar toe te gaan ???

we zijn allebei in de 30 en goed gezond

mvg ina

• monica

Goedemorgen Ina,

Ik wou dat ik meekon maar ik moet nog ff wachten.

Mijn zus is twee keer naar egypte geweest zonder inentingen en heeft er niets aan overgehouden en waarschijnlijk zijn er legio mensen die ook zonder inenting op vakantie gaan zonder ook maar iets op te lopen.

Alleen als ik jullie iets aan zou moeten raden is om toch die prikken te halen. Het is altijd nog beter om te voorkomen dan om te genezen.

Je kan op schiphol ook nog inentingen halen. Dit is dan nog niet te laat aangezien de incubatietijd een aantal weken is en dan werkt de inenting al.

In iedergeval een hele prettige vakantie,

Groetjes,

Monica

• Bea

Hallo Ina!

Ik heb wel de vaccinaties gehad maar ik had deze voor andere vakanties een paar jaar terug nodig, dus ik had ze al. Mijn vriend heeft ze niet gehaald en heeft nergens last van gehad. Dus naar mijn idee is het niet noodzakelijk. Tis ook niet verplicht, dus dan heb ik ook zoiets van tsja…maar ja tis je eigen keuze en voor eigen risico natuurlijk. Zelf heb ik het idee van; baad het niet dan schaad het niet.

In iedergeval, een fijne vakantie

Groetjes!

• cor (voodoodivers)

Voor Hurghada heb je niet echt vacinatie nodig. Je kunt makkelijk voor het weekend nog een HAVRIX injectie halen.

• marianne

waarom risico nemen als het niet nodig is.

advies ggd is wel te laten inenten …dtp en hepatitus.

hoor hier mensen zeggen dat ze nergens last van hebben gehad maar hoeft ook niet meteen kan later komen en dan komt de spijt van niet ingeent te zijn.

mijn advies luid dus…inenten laten…..

heel veel plezier in egypte en als jullie willen doe dan ahmed de zwembadman de groeten van marianne…

marianne